קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] מה עושים בלג בעומר?
    על ידי -Niv- בפורום תחביבים ותחומי עניין
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-08-2010, 15:51
  2. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 21-04-2010, 17:38
  3. [דיון] איך היה לכם בל"ג בעומר ?
    על ידי .Eliran בפורום דיבורים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 12-05-2009, 22:37
  4. דיון|מי כבר חזר מל"ג בעומר???
    על ידי Jinksks בפורום דיבורים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 12-05-2009, 12:54
  5. [דיון] ל"ג בעומר.
    על ידי .Eliran בפורום דיבורים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 08-05-2009, 14:29
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

[דיון] ל''ג בעומר P:

  1. #1

    ברירת מחדל [דיון] ל''ג בעומר P:

    ספרו איך כול אחד מארגן את ל"ג בעומר \ עושה אותו מיוחד כול שנה\ איפה אתם עושים את ל"ג בעומר\כמה משלמים ומה קונים.



    אצלנו קבוע מביאים מערכת,גנרטור שתייה ועושים על האש(ברור)
    אנחנו תמיד בסביבות ה30-35 ילדים (זה מלא ואני אף פעם לא אהבתי את זה)
    הבנים היו שותים והולכים למדורות של ילדים אחרים.
    והבנות היו מקטרות על שהם שיכורים ככה כל שנה.

    נקווה שהשני יארגנו משהו אחר קצת,לגוון P:

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מישהו יודע מה התאריך המדיוק של זה?
    אני עוד לא יודע על השנה אבל בשנתיים עשינו איםפה שאני גר ליד ירושלים..מקום אש..ואנחנו מערבבים 2 מדורות כל הזמן..אחת של מי שגר פה ואחת של החברים מירושלים..מביאים שתיה..קצת נקנקיות ושטויות כאלה..וואלה אני מת על זה..השנה אנחנו מנסים לארגן שוב באותו מקום..

  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של Shon.
    שם פרטי
    שון
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    3,054
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Mes Que Un Club
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ל"ג בעומר השנה זה ב21 למאי [החודש הזה].
    ואני לא עושה משהו מיוחד.על האש,דיבורים,חברים ולהיות עם חברה שלי

  5. #4
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shonkurland צפיה בהודעה
    ל"ג בעומר השנה זה ב21 למאי [החודש הזה].
    ואני לא עושה משהו מיוחד.על האש,דיבורים,חברים ולהיות עם חברה שלי
    לאאאאאאאאאאאאאא מה אתה רציני ה21 למאי???למה עושים הכל כדי לדפוק את האוהדי כדורגל..סופרקלאסיקו ביום האצמעות וגמר ליגת האלופות של"ג בעומר..איזה באסה יא אללה..איזה באסה..

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    אני חושב שזה ב 22 ולא ב 21 ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  7. #6
    מורחקים
    שם פרטי
    קובי
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    1,670
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    תחיה על הקצה ...ותנסה לא ליפול!

    ברירת מחדל

    כל אחד שם 40-50 ש'ח קונים שתייה בשר סלטים - וכל מיני כאלה...
    עושים על האש, שותים, נרגילות, בנות, מוזיקה
    והשנה לא ניראלי שאנחנו עושים מדורה- ואם כן אז נגנוב לילדים קרשים כי לאפחד אין כוח לאסוף...
    ועושים מול הים על צוק ..

  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.Black
    שם פרטי
    elior
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    8,644
    לייקים
    0
    נקודות
    959
    משפט מחץ
    אדם אכל תפוח בשביל חווה, אני יאכל בשבילך פרדס
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kid צפיה בהודעה
    כל אחד שם 40-50 ש'ח קונים שתייה בשר סלטים - וכל מיני כאלה...
    עושים על האש, שותים, נרגילות, בנות, מוזיקה
    והשנה לא ניראלי שאנחנו עושים מדורה- ואם כן אז נגנוב לילדים קרשים כי לאפחד אין כוח לאסוף...
    ועושים מול הים על צוק ..
    וודקה + צוק..
    שילוב מנצח =|


  9. #8
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr.Black צפיה בהודעה
    וודקה + צוק..
    שילוב מנצח =|
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחח
    אהבתי וצודק לגמרי..שימו גדרות או משהנו חח מסוכן אחו שילינג..

  10. #9

    ברירת מחדל

    חחחח אצלנו כמו ילדים בני 15
    אנחנו שמים כל אחד איזה 70 שקל מביאים בשרים שתיה קלה וכל השיט לעל האש מהבית
    קונים בכסף מלאאא אלכוהול
    ומלאאא זיקוקים
    זיקוקי דינור ורמאדנים
    שנה שעברה העלתי תמונה
    הייתי יכול לעשות עם כל החומר נפץ הזה פיגוע

  11. #10

    ברירת מחדל

    כן אחי לג בעומר זה ב22 לא ב21..

  12. #11
    תן הכל לטובה . האוואטר של RoyalFlush
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    גיל
    32
    הודעות
    5,954
    לייקים
    0
    נקודות
    -49
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נרגילה ,סיגריות, שתיה טובה.
    אין לי מושג לגבי המחירים עוד לא קבענו כלום.



  13. #12
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    34
    הודעות
    5,368
    לייקים
    0
    נקודות
    556
    משפט מחץ
    יין ישמח לבב אנוש-וודקה עוד יותר ידפוק תראש.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guy צפיה בהודעה
    נרגילה ,סיגריות, שתיה טובה.
    אין לי מושג לגבי המחירים עוד לא קבענו כלום.
    מזה גיא התחלת לעשן ?!?!?!?!?!? לפני שבוע לא ידעת מזה ראש

  14. #13
    תומך טכני האוואטר של Asmo
    שם פרטי
    שמעון
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    1,434
    לייקים
    1
    נקודות
    180

    ברירת מחדל

    פלמחים ..! כל שנה כבר מסורת :d

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,919 | הודעות: 8,214,513 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect