יש תמיד בסרטים שהם פותחים בירות בכל מיני דרכים מגניבות או אפילו סתם עם היד...
רציתי לדעת איך עושים את זה? כי ניסיתי אם היד וזה לא הגיוני
(אני יודע שבסרטים אולי כבר פתחו את הבירות ואז זה יותר קל)
יש תמיד בסרטים שהם פותחים בירות בכל מיני דרכים מגניבות או אפילו סתם עם היד...
רציתי לדעת איך עושים את זה? כי ניסיתי אם היד וזה לא הגיוני
(אני יודע שבסרטים אולי כבר פתחו את הבירות ואז זה יותר קל)
|
|
אני מכיר רוסיה אחת שפותחת עם השיניים
לא מומלץ לנסות
אם אין ך פותחן תפוס איזה מדרגה שים תבקבוק בזווית ודפוק על הפקק הוא יקפוץ כמו מלך
אבל מי שיש לו סטייל+טעם טוב , שותה טובורג גרין , ולנו אין תבעיה הזאת יש לשונית כזאת שמושכים![]()
עם העיניים זה הכי סטייל
בברכה, Joni
אני פותח עם השיניים=] ואנלא רוסי חח
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
חבר שלי פותח עם השיניים..חח לא בריא נראה לי
אני פותח עם הגבות...
תשתו ויינשטפן...איזה טובורג ואיזה נעליים
גם חברים שלי פותחים עם השיניים אבל עם מצית הכי טוב
,
,
,
Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz OC
Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Gigabyte GA-P35-DS3L
Western Digital 500Gb 16MB AAKS
G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15
Gainward Gtx 260 216sp OC
PIONEER DVR-212BK X18 DUAL LAYER
NZXT apollo Black
Corsair 550VX 41A @ 12V
גם אני יכול לפתוח עם השיניים מה כל כך טוב בזה זה טוב רק שאין לך פותחן
עד לפני חודש פתחתי עם השיניים, עד שהגעתי לשיננית, והיא אמרה לי שאני חייב להפסיק כי בסופו של דבר אני יצתרך להיות גיאדמק בשביל לטפל בשיניים עוד כמה שנים...![]()