קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מדריך]-איך לפתוח רדיו משלכם באינטרנט.
    על ידי The Mask בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 31-07-2007, 01:19
  2. תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 25-05-2007, 13:59
  3. [מדריך] איך לפתוח כמה איי סי קיו בלי תוכנה
    על ידי PerformeR בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 18-04-2007, 23:30
  4. [בקשה] מדריך איך לפתוח פלאפון נוקיה לכל הרשתות
    על ידי dornirit בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-12-2006, 20:48
  5. תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 27-01-2006, 23:04
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 20

[בירה] איך לפתוח?

  1. #1

    ברירת מחדל [בירה] איך לפתוח?

    יש תמיד בסרטים שהם פותחים בירות בכל מיני דרכים מגניבות או אפילו סתם עם היד...
    רציתי לדעת איך עושים את זה? כי ניסיתי אם היד וזה לא הגיוני
    (אני יודע שבסרטים אולי כבר פתחו את הבירות ואז זה יותר קל)

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מכיר רוסיה אחת שפותחת עם השיניים
    לא מומלץ לנסות
    אם אין ך פותחן תפוס איזה מדרגה שים תבקבוק בזווית ודפוק על הפקק הוא יקפוץ כמו מלך
    אבל מי שיש לו סטייל+טעם טוב , שותה טובורג גרין , ולנו אין תבעיה הזאת יש לשונית כזאת שמושכים

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    חח גם אני מכיר רוסי אחד שפותח עם השינים
    חחח זה גם מזכיר לי באמריקן פאי שאיזה אחת פתחה לסטיפלר בירה עם הכוס חח

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  5. #4
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 1o1x צפיה בהודעה
    אני מכיר רוסיה אחת שפותחת עם השיניים
    לא מומלץ לנסות
    אם אין ך פותחן תפוס איזה מדרגה שים תבקבוק בזווית ודפוק על הפקק הוא יקפוץ כמו מלך
    אבל מי שיש לו סטייל+טעם טוב , שותה טובורג גרין , ולנו אין תבעיה הזאת יש לשונית כזאת שמושכים
    צודק..אפשר גם עם מצית..אני מכיר אנשים שפותחים עם כל דבר כולל הפה כולל מציות כולל הכל..

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של Joni
    שם פרטי
    יונתן
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    22
    הודעות
    5,227
    לייקים
    0
    נקודות
    500
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עם העיניים זה הכי סטייל
    בברכה, Joni

  7. #6
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אני פותח עם השיניים=] ואנלא רוסי חח

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  8. #7

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 1o1x צפיה בהודעה
    אני מכיר רוסיה אחת שפותחת עם השיניים
    לא מומלץ לנסות
    אם אין ך פותחן תפוס איזה מדרגה שים תבקבוק בזווית ודפוק על הפקק הוא יקפוץ כמו מלך
    אבל מי שיש לו סטייל+טעם טוב , שותה טובורג גרין , ולנו אין תבעיה הזאת יש לשונית כזאת שמושכים
    טובורג רד שליטה D:
    האמת שאני לא מת על בירות בהירות, טעם של פיפי או משהו כזה..
    כהות גרר

  9. #8

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hitman צפיה בהודעה
    זה גם מזכיר לי באמריקן פאי שאיזה אחת פתחה לסטיפלר בירה עם הכוס חח
    עוד לפני שפתחתי את האשכול חשבתי על זה חחחח

    אני הייתי פותח את הבירה על הקצה של השיש (למדתי את זה מאיזה סרט עם אשטון קוצ'ר) פשוט לשים את הפקק על קצה השיש ולתת לבקבוק מכה כלפי מטה.

  10. #9

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hitman צפיה בהודעה
    זה גם מזכיר לי באמריקן פאי שאיזה אחת פתחה לסטיפלר בירה עם הכוס חח
    חחחחחח בדיוק חשבתי על זה לפני שנכנסתי לאשכול חחחח

    אני פותח על הזווית של השיש שם את הפקק על הקצה של השיש ונותן מכה כלפי מטה לבקבוק (למדתי את זה מאיזה סרט עם אשטון קוצ'ר)

  11. #10
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    הודעות
    4,925
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חבר שלי פותח עם השיניים..חח לא בריא נראה לי

  12. #11
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 1o1x צפיה בהודעה
    אני מכיר רוסיה אחת שפותחת עם השיניים
    לא מומלץ לנסות
    אם אין ך פותחן תפוס איזה מדרגה שים תבקבוק בזווית ודפוק על הפקק הוא יקפוץ כמו מלך
    אבל מי שיש לו סטייל+טעם טוב , שותה טובורג גרין , ולנו אין תבעיה הזאת יש לשונית כזאת שמושכים
    אם כבר אז טובורג רד

  13. #12
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,234
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אני פותח עם הגבות...
    תשתו ויינשטפן...איזה טובורג ואיזה נעליים

  14. #13
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    1,974
    לייקים
    0
    נקודות
    337
    משפט מחץ
    יין ישמח לב אנוש ואישה כמו חור בראש!!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם חברים שלי פותחים עם השיניים אבל עם מצית הכי טוב
    ,
    ,
    ,


    Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz OC
    Arctic Cooling Freezer 7 Pro
    Gigabyte GA-P35-DS3L
    Western Digital 500Gb 16MB AAKS
    G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15
    Gainward Gtx 260 216sp OC
    PIONEER DVR-212BK X18 DUAL LAYER
    NZXT apollo Black
    Corsair 550VX 41A @ 12V


  15. #14
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    34
    הודעות
    5,368
    לייקים
    0
    נקודות
    556
    משפט מחץ
    יין ישמח לבב אנוש-וודקה עוד יותר ידפוק תראש.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם אני יכול לפתוח עם השיניים מה כל כך טוב בזה זה טוב רק שאין לך פותחן

  16. #15

    ברירת מחדל

    עד לפני חודש פתחתי עם השיניים, עד שהגעתי לשיננית, והיא אמרה לי שאני חייב להפסיק כי בסופו של דבר אני יצתרך להיות גיאדמק בשביל לטפל בשיניים עוד כמה שנים...

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 15:51.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,905 | הודעות: 8,214,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect