סיגריות :]
נרגילה לא ניסיתי אף פעם סיגריה אבל זה כזה ממכר וזה נייד אז בכל מקום אפשר ונרגילה זה בימי שישי או בקומזיצ'ים
נכתב במקור על ידי ShayaGeVeR נרגילה לא ניסיתי אף פעם סיגריה אבל זה כזה ממכר וזה נייד אז בכל מקום אפשר ונרגילה זה בימי שישי או בקומזיצ'ים או כל יום אחרי בצפר
חוקי הפורום