אמרו לי לא פעם לערבב ספרייט עם בירה ואז ייצא "שנדיי".
לא יודע אם זה הכי טוב, אתם ממליצים?
אמרו לי לא פעם לערבב ספרייט עם בירה ואז ייצא "שנדיי".
לא יודע אם זה הכי טוב, אתם ממליצים?
|
|
אם אתה כוסית אז לך על זה![]()
אין שום קשר לכוסית.
זה לאנשים שפשוט לא אוהבים את הטעם של הבירה.
הספרייט פשוט ממתיק את הבירה.
וכאן אתה יכול לשחק.. שים יותר ספרייט - מתוק יותר..
שים יותר בירה - מר יותר.
בדר"כ בברים שמים רבע כוס (של חצי ליטר או שליש ליטר) ספרייט והשאר בירה.
וואלה זה משקה לכוסיות ?
אני אשתה רק ת'בירה חחח..
מה הקשר אנשים שלא אוהבים טעם של בירה?
בתור אחד שרוב השתייה שלו זה בירה, אני יכול להגיד לך ששנדי זה אחד הדברים..מה לעשות שזה טעים?
וזה בטח קשור לכוסיותת
הכי טעים בעולם אחי!
אבל בחיים אל תזמין את זה בפאב או משהו על הבר..כי זה לכוסיות בלבד עזוב אותך מזה
אבל תשתה את זה שעושים על האש עם החברה..זה הכי טעים!
זה טעים אחי אבל זה באמת של כוסיות
בנזונה של שילוב לבירות מאיכות חרא.. :]