תהנה אחי
חחחחחח למדריד XD תהנה גברבר אחד
נכתב במקור על ידי Youngik חח פעם הייתה איזה שיחה אחת בין שמן (אני לא גזעני הוא באמת שמן) לבין חבר שלי
תודה :}
Real Madrid ♥
אני הייתי בחו"ל רק בלבנון סוריה וירדן.... הכנסתי את הרגל דרך הגדר=] אבא שלי אמר שיש שם מוקשים מזל..
טיסה נעימה ניימן תהנה לך..
Balordi© נכתב במקור על ידי EnBlack אוי אני קצת מפגר אבל לא עד כדי כך חוץ מזה שניסיתי להצחיק את עצמי מה שלא הלך ככ וגם נפל לי המצחיק ממזמן ואני מודע לכך משתתף בצערך
תהנה אחי(מניאק)
נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי
תהנה אח שלי
-Niv- משתמש קוקסינל =
יופי..
כיף לך תהנה אחי
תהנה!
תהנה לך...
תיהנה אח שלנו
מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק עד מתי נוב 10
תודה כולם :] יוצא עוד כמה דקות ..
טיסה נעימה
נכתב במקור על ידי יהונתן אני הייתי בחו"ל רק בלבנון סוריה וירדן.... הכנסתי את הרגל דרך הגדר=] אבא שלי אמר שיש שם מוקשים מזל.. חחח סטלן אתה עומר תהנה גבר.
♣~My Gallery~♣
חוקי הפורום