קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חחחח מה קורה אנשים??
    על ידי Mnati בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-09-2005, 14:10
  2. מה זה מה קורה פה????
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 13:37
  3. אחים שלי מה קורה פה?
    על ידי Sapaki בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 19:18
  4. מה קורה אנשים? איך בבציפר? קניתם תושים?
    על ידי Semion בפורום דיבורים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 14:20
  5. נדיר - מה קורה שאתם קרובים מידי לקרחון
    על ידי HaZiLiBiLi בפורום דיבורים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 00:31
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 33

חבריםםם מה קורה??? - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע האוואטר של Mr Hardal
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    4,221
    לייקים
    179
    נקודות
    729
    משפט מחץ
    קשה יש רק בסודוקו - וגם אותו פותרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הכל טוב, מה איתך?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Youngik צפיה בהודעה
    חח פעם הייתה איזה שיחה אחת בין שמן (אני לא גזעני הוא באמת שמן) לבין חבר שלי

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    3,268
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    בחורה שלא גמרו לה בפה עדיין חושבת שקוקה-קולה זה טעם החי

    ברירת מחדל

    חחחחחח איזה נוסטלגיה גיא.. יא אללה.. ( אני NE0N) מה קורה? איפה אתה משרת?


  4. #18
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ברוך שובך...

  5. #19
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סבבה ברוך השב
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  6. #20
    SteelSeries
    שם פרטי
    r0i coheN
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    6,168
    לייקים
    5
    נקודות
    59
    משפט מחץ
    willson. #1

    ברירת מחדל

    ברוך שובך אחי

  7. #21
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    שיראל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    33
    הודעות
    6,270
    לייקים
    2
    נקודות
    232
    משפט מחץ
    True love comes when you find yourself
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ברוך שובך

  8. #22
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    32
    הודעות
    17,176
    לייקים
    62
    נקודות
    239
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    99% וותק פשש כמה זמן אתה בחור הזה?
    נערך לאחרונה על ידי יהונתן; 01-10-2008 בשעה 00:33.

  9. #23
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואה וואה, שתיהיה שנה טובה, מלאת בריאות, אושר, אהבה, רוגע, שלווה, עושר והעיקר, קלה וטובה מקודמותיה.

    מה קורה איתך? מה אתה עושה בצבא בידיוק?

    אחד התותחים היותר וותיקים ויקרים של אטרף..

  10. #24
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הדבר שאני הכי זוכר ממך, זה את החתימה של המטוס
    ויותר מזה, את הסיפור על האופניים שדפקו לך ואת המצלמות שקנית.
    שנה טובה בחור.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  11. #25
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,403
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Karahana צפיה בהודעה
    חחחחחח איזה נוסטלגיה גיא.. יא אללה.. ( אני NE0N) מה קורה? איפה אתה משרת?
    וואלה עבר הרבה זמן מאז שראתי פעם אחרונה את השם.. קשה להאמין אפילו שאני עוד זוכר את הפרטים מהתקופה הזאת אחרי כל הזמן הזה.

    איתי הכל דופק, משרת בבסיס מודיעין במרכז, אני אכתוב למטה לאור

    ציטוט נכתב במקור על ידי אור צפיה בהודעה
    וואה וואה, שתיהיה שנה טובה, מלאת בריאות, אושר, אהבה, רוגע, שלווה, עושר והעיקר, קלה וטובה מקודמותיה.

    מה קורה איתך? מה אתה עושה בצבא בידיוק?

    אחד התותחים היותר וותיקים ויקרים של אטרף..

    וואלק אור בך אני עוד נזכר לפעמים שתדע לך..

    איתי כמו שאמרתי הכל באמת בסדר, אני כמו שאתה בטח זוכר במודיעין, תפקיד האזנות, כרגע יוצא לקצונה מקצועית אחרי שסיימתי קורס מתקדם ביחידה ( וזה לא הולך ברגל! בכלל!! ), ו... ההמשך עוד לפנינו!

    אין אין לא יאומן איך הזמן עבר.. לפני שנייה הייתי עוד ילד פעור ואני זוכר את הוויכוחים שהיו לי פה על מפרטים עם כל מיני אנשים שאת השמות אני כבר לא ממש זוכר חוץ מלפעמים שקופצים לי, ועכשיו אני הולך להיות קצין בחיל המודיעין... איזה מן דבר זה? השתגעו לגמרי..

    אני אומר לך מאיפה שאני נמצא עכשיו בחיים ומה שאני עובר הכל נראה לי כמו איזה סרט.. שני בני אדם שונים שלא קשורים בכלל אחד לשני, מה שהייתי פה ומה שאני עכשיו, פשוט נראה לי הזוי ברמות שאי אפשר לתאר בכלל.

    מה קורה איתך אגב? איך החיים? מה עושה?

  12. #26
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,403
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai.g צפיה בהודעה
    הדבר שאני הכי זוכר ממך, זה את החתימה של המטוס
    ויותר מזה, את הסיפור על האופניים שדפקו לך ואת המצלמות שקנית.
    שנה טובה בחור.
    חחח עשית לי את היום עכשיו..

    כן כן זה הכל אני!

    חיים מוזרים...

  13. #27
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא מכיר אבל ברוך שובך

  14. #28
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי v33t צפיה בהודעה
    וואלה עבר הרבה זמן מאז שראתי פעם אחרונה את השם.. קשה להאמין אפילו שאני עוד זוכר את הפרטים מהתקופה הזאת אחרי כל הזמן הזה.

    איתי הכל דופק, משרת בבסיס מודיעין במרכז, אני אכתוב למטה לאור




    וואלק אור בך אני עוד נזכר לפעמים שתדע לך..

    איתי כמו שאמרתי הכל באמת בסדר, אני כמו שאתה בטח זוכר במודיעין, תפקיד האזנות, כרגע יוצא לקצונה מקצועית אחרי שסיימתי קורס מתקדם ביחידה ( וזה לא הולך ברגל! בכלל!! ), ו... ההמשך עוד לפנינו!

    אין אין לא יאומן איך הזמן עבר.. לפני שנייה הייתי עוד ילד פעור ואני זוכר את הוויכוחים שהיו לי פה על מפרטים עם כל מיני אנשים שאת השמות אני כבר לא ממש זוכר חוץ מלפעמים שקופצים לי, ועכשיו אני הולך להיות קצין בחיל המודיעין... איזה מן דבר זה? השתגעו לגמרי..

    אני אומר לך מאיפה שאני נמצא עכשיו בחיים ומה שאני עובר הכל נראה לי כמו איזה סרט.. שני בני אדם שונים שלא קשורים בכלל אחד לשני, מה שהייתי פה ומה שאני עכשיו, פשוט נראה לי הזוי ברמות שאי אפשר לתאר בכלל.

    מה קורה איתך אגב? איך החיים? מה עושה?
    איזה הזוי, תאמין לי ואני רציני שגם אני נזכר בך לפעמים, ושואל את עצמי איפה אתה ומה איתך.
    אני בקרוב מתגייס, בתקווה גם למודיעין (בתקווה שנתראה ) כמו שזה נשמע אתה מסדר את עצמך טוב בצבא ובכלל בחיים, שיהיה לך רק בהצלחה.

    כמו שאתה רואה אנחנו מנסים להתקדם או לפחות לצעוד כמה שפחות במקום.. עכשיו אני מתחיל לחפש עבודה עד הגיוס ולקוות שאני אתקבל ב100% למה שאני מצפה במודיעין, אני אגיד לך בפרטי..

    אתה משרת בגלילות?

    וכן אתה יודע עברתי לא מזמן על הודעות ממש ישנות שלי בפורומים ונתקלתי בהמון תגובות שלך, נחמד להזכר בעבר, לראות איפה היינו פעם ואיזה נובים היינו.. כמה שהשתנתי מאז, זה מטורף.. זה באמת הזוי הכל משתנה והשתנה.. נקווה לטוב

    אתה מרוצה מהתפקיד? אתה בהאזנות בערבית או פרסית?

    שיהיה לך המון בהצלחה, שמור על עצמך ושמור על קשר!

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    פששש גיא מה נשמע .. חלק פה אמרו דברים שהם לא ישכחו עליך ..
    מה שאני לא ישכח זה הלילה שהית שיכור וקמת עם בחורה שהכינה לך ארוחת בוקר חח חלום זה ...
    שתהיה שנה טובה ובהצלחה בצבא

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  16. #30
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זוכר את השם
    מה קורה זוכר אותי?

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:40.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,184 | הודעות: 8,214,778 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect