יפה ומיוחדת...
יש את השחור לבן הזה כמו של כל הארץ חח העיקר שהיא מיוחדת וגם יפה אבל זה בצד חח
|
|
שבוווור אותה.
תתחדש בייב.
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
ת'חדש אחיי אחלה גיטרה
SMDESIGN
פפשש יפה תחדש גבר
אבל חשבתי אתה לא שומע רוק
אם אתה מתחיל ואתה רוצה המלצות לשירי רוק/מטאל יפים תפנה אלי![]()
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
גםלי יש כזאת בדיוק!
תחדש גבר
אווטר&חתימה שלי
יא הלוואי עליי ;_;
אני שמח אחי![]()
שקל? שנקל? דגל? בעיטה לרגל? סטייק עגל? שקית זבל? בית ברל? עץ דקל? מודעת אבל? בעיטת פנדל? חוקי מנדל? טקסט עם מלל? קוראים לי ארל? מיץ פטל? קופסאת אשל? לנגן בנבל? לקשור חבל? לגרום לסבל? לאכול פרינגל? לנסוע לבאזל?
סתם... תחדש אחי!!!!
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!