|
|
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
טוב יאללה עכשיו באמת ליל"ט
בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.
לילה טוב יש פה מישהו ??
בלה בלה בלה בלה...................בלה
איזה זין זה מחר אני לבד בבית כל הבוקר והצהוריים ואני אשן :/
בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.
בוקר טוב