אז ככה, אני מחפש לקנות מדי ב' חדשים, אבל לא כאלו שנלבשו אלא חדשים לגמרי באריזה (אפשר למצוא כאלו בכל אפסנאות של קרביים או בצריפין \ בבקו"ם למקומבנים ובעוד הרבה בסיסים) אז אם יש לכם קומבינות באפסנאות, או שיש לכם חבר שהוא אפסנאי, או כל קשר או אפשרות להשיג מדי ב' חדשים עבורי, אני אשלם 3000 נקודות, עדיף שיהיה מאזור המרכז.
עבור כל זוג מדי ב' אני אשלם 3000 נקודות, אני מוכן לקנות עד 4 זוגות מדים (מכנסיים וחולצה).
את המידות אני אתן לכם בפרטי, ואת כל השאר נסכם בינינו, לפי דעתי זה ממש שווה, תעשו מה שאתם יכולים.



ציטוט ההודעה








