קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [קונה] משתמש CS1.6 3000+ נקודות
    על ידי Par4n0iA בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-12-2007, 09:41
  2. [קונה] טראקר רוסי עם סרטים רוסים חדשים 40 נקודות
    על ידי Orhan בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-07-2007, 21:57
  3. [קונה]3 סרטים חדשים עם תרגום עברי מובנה של zion ב-70 נקודות לסרט
    על ידי killer-angel בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2006, 19:44
  4. [קונה]משתמש פריום ברפידש 3000 נקודות
    על ידי Party-Boy בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-04-2006, 15:26
  5. [קונה]4 חשבונות חדשים לטורנטים | תציעו נקודות מידי
    על ידי BlackCrow בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 10-04-2006, 00:18
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

[קונה] מדי ב' חדשים, 3000 נקודות, נשמע לכם הזוי? לי לא :) | עד 3000 לזוג

  1. #1
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל [קונה] מדי ב' חדשים, 3000 נקודות, נשמע לכם הזוי? לי לא :) | עד 3000 לזוג

    אז ככה, אני מחפש לקנות מדי ב' חדשים, אבל לא כאלו שנלבשו אלא חדשים לגמרי באריזה (אפשר למצוא כאלו בכל אפסנאות של קרביים או בצריפין \ בבקו"ם למקומבנים ובעוד הרבה בסיסים) אז אם יש לכם קומבינות באפסנאות, או שיש לכם חבר שהוא אפסנאי, או כל קשר או אפשרות להשיג מדי ב' חדשים עבורי, אני אשלם 3000 נקודות, עדיף שיהיה מאזור המרכז.

    עבור כל זוג מדי ב' אני אשלם 3000 נקודות, אני מוכן לקנות עד 4 זוגות מדים (מכנסיים וחולצה).

    את המידות אני אתן לכם בפרטי, ואת כל השאר נסכם בינינו, לפי דעתי זה ממש שווה, תעשו מה שאתם יכולים.
    נערך לאחרונה על ידי Fury; 20-05-2009 בשעה 19:58.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש באטרף האוואטר של Fury
    שם פרטי
    פלג
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    34,722
    לייקים
    2
    נקודות
    -20,005
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני יודע על מה אתה מדבר
    על מדי ב' חדשים כאלה דנדשים בצבע ירוק קהה קהה כזה נכון ?
    יש מצב אני מסדר לך איזה זוג ^^




  4. #3
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן בידיוק, חח אתה לא מבין, אני בידיוק באתי לשלוח לך הודעה פרטית, הייתה לי הרגשה שיש לך.

  5. #4
    משתמש באטרף האוואטר של Fury
    שם פרטי
    פלג
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    34,722
    לייקים
    2
    נקודות
    -20,005
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אל תדאג ^^
    אני יסדר לך וניפגש לנו בת"א על איזה קפה וסיגירה O_O




  6. #5

    ברירת מחדל

    אור לא מעשן.. הוא גם לא שותה קפה..
    שאני חושב על זה אני לא יודע אם הוא שותה בכלל משהו..
    רגע אור אתה אמיתי?
    דבר איתי יא הומו D:
    נערך לאחרונה על ידי GoldStar; 20-05-2009 בשעה 21:30.

  7. #6
    משתמש באטרף האוואטר של Fury
    שם פרטי
    פלג
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    34,722
    לייקים
    2
    נקודות
    -20,005
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GoldStar צפיה בהודעה
    אור לא מעשן.. הוא גם לא שותה קפה..
    שאני חושב על זה אני לא יודע אם הוא שותה בכלל משהו..
    רגע אור אתה אמיתי?
    דבר איתי יא הומו D:

    חחח אליאב ,
    בסוף בלג בעומר ברחתי מהבסיס ויצאתי לתא לחברים שלי
    אתה לא מבין איזה קטע ... ברחתי להם מתחת לאף בלי שאף
    אחד ישים לב ^^




  8. #7

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Fury צפיה בהודעה
    חחח אליאב ,
    בסוף בלג בעומר ברחתי מהבסיס ויצאתי לתא לחברים שלי
    אתה לא מבין איזה קטע ... ברחתי להם מתחת לאף בלי שאף
    אחד ישים לב ^^
    אני יודע סיפרת פה באיזה נושא חחחח
    חבל שלא באת היה מצחיק רצח

  9. #8
    משתמש באטרף האוואטר של Fury
    שם פרטי
    פלג
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    34,722
    לייקים
    2
    נקודות
    -20,005
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לה בקטנה
    גם אצלנו היה מצחיק
    עשינו על האש , תידלקנו קצת , ואז מסיבת טבע

    וב- 6 בבוקר הייתי ברכבת כבר באוניברסיטה בדרך לעתלית חח




+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:39.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,987 | הודעות: 8,214,581 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect