חחחחחחחחח
אתם באמת גרועים אשש
והבאתי פה כלום..
ובכל זאת זה יותר טוב משלכם..
|
|
לא רק ששלי יותר יפה הוא גם יותר מצחיק
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
מי זנה שי
300|400|500|600|700|800
הבנאדם חשב שיש כספומט לפייפל
למה צריך להמציא ראפ כדי לתאר את זה? :|
הורדות מוזיקה:
Psychedelic Trance | Progressive Trance | Dubstep | Brostep | Electro House |Complextro | Dance Music
אורצ'ו - מי גברי? מי?
חחחח סוס אתה בכל העניין, תפנה לwww.100fm.co.il
תגיד שאתה רוצה לפרסם אצלהם שיר ברדיו, תמורת הרבה נקודות.
אני אעזור לך לאסוף נק'..![]()
והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:
«23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
«23:08:21» «@y0tam» אני
יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .
צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.![]()
וואו אם אתה רציני זה קצת עצוב
פלאש המסכן עכשיו יושב לו בפינה
מעשן לו עוד קטנה מתוך יאוש והשפלה
חושב מה להגיד בסוף יוצא לו משפט מחריד
יוצא עליך בדיס עכשיו אתה אומר די ופיס
אני עכשיו לא מפסיק אני אותך יוציא נקניק
לך מפה דפקתי אותך לך לך תבכה לאמא שך' ...
חח חייב 100 נק' ממש על הקרשים חחחח
נערך לאחרונה על ידי EnBlack; 21-05-2009 בשעה 12:53.
נו אני לא כמוך
נו באמת מה זה החרא הזה מה אתם סאבלימנל מה אתם משלבים לי מילים באנגלית
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
אורצו יגיי ינמיאאק'
קבלו איזה חריזה פצצה
ישי תכין חתימה
ישי תכין חתימה
ישי תכין חתימה
ישי תכין חתימה
ישי תכין חתימה
ישי תכין חתימה
ישי תכין חתימה
מי שמתעסק מתסרק
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער