יש את השאלון 05 ברשת כבר?
יש את השאלון 05 ברשת כבר?
|
|
נערך לאחרונה על ידי TRock; 25-05-2009 בשעה 18:49.
מי שלא הלך לי טוב ב005 פשוט בושה O:
ראיתי תמיקוד חח איזה צחוק של מבחן
עשיתי 005, פשוט כיף חיים.
הגישו אותי על 95.
אני בא פותר את כל הבגרות(שאלה 2 3 ו4).
ואז ילד אחד ממש חכם שואל אותי כמה קיבלתי ב 2, אמרתי לו -47.5.
קיצר הוא אומר לי זה לא נכון והתשובה זה -20.
ישבתי פאקינג שעה וחצי בשביל למצוא את הטעות שלי!!!
שעה וחצי!!!
בסוף לא מצאתי והגשתי את ה-47.5.
עכשיו ראיתי בתשובות וזה -20.
חיים חרא, למזלי יש מועד ב'.
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר
הלך להיט..
כל התשובות נכונות (בין 97-100).
מורה זונה שהגישה על 75
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.