לח' ואני בן 13 וחודש
לח' ואני בן 13 וחודש
R.I.P Chuck Schuldiner
|
|
י'.......
אני עולה לי' ואני יהיה בן 16.
* לכול בעיה/שאלה/בקשה,ניתן לפנות אליי לפרטי. *
אתגר פורום עשינו עסק,פרס מטורף!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=615212
אתגר הכה את המומחה,נקודות קלות מאוד!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=614090
תגידו גן חובה זה קשה?
למה אני מפחד שהגננת לא תיתן לי לשחק בובות..
לי"א
עולה לט', בן 14 וחצי
ותענו לשאלון ברצינות, בלי ספאם אני מבקש.