|
|
כן חח אני יודע..
ואל תבואי להתנשא עלי.. אני יתן לך הוכחה שתרגיעי עם זה..
עשיתי עוד 3 יחידות שנה שעברה,
ההתמחות היתה java..
אז כן אני יודע לקודד, לתכנת..
נערך לאחרונה על ידי MindFields; 05-09-2009 בשעה 23:38.
XCOCOX
את רואה...די לנסות להראות חכמה...זה שלא קיבלת GM, לא אומר שאת צריכה לבכות...במחשבה שנייה....כן את צריכה...
נ.ב. אנחנו מחפשים אנשים לעשות סרט לשרת...יש מי שרוצה להופיע בסרטון ביוטוב, ולזכות בתהילה?
-מדריך שהכנתי בנוגע לשפעת החזירים, (מומלץ, בעל מידע רב וחשוב!)
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=496902
כפי שידידי סלביק אמר,
אנו מחפשים אנשים שישתתפו בסרטון לשרת,
מי שמעוניין שישלח לי או לו הודעה פרטית.
התחיל האיוונט! בהצלחה, ישנם 5 פרסים
פרס ראשון פרימיום לראפיד שייר!
השרת לא פועל פתאום היה לי dc ולא יכול להיכנס זה עושה yes\no ...
אחלה שרת אין לאגים השרת היחיד שראיתי בלי לאגים! ואחלה אדמינים וגיאמים
נערך לאחרונה על ידי eyal491; 11-09-2009 בשעה 15:03.
עשינו ריסט כדי להוסיף עדכונים, השרת פועל שוב.
נוסף Npc חדש Maple Administrator אשר אחראי על כול הEvnets שיש בשרת
אחלה שרת אבל יש לך בעיה רצינית
שאני נכנסת לאיפה שBUDDY או PARTY או GUILD
יש לי DC ישירות תתקנו בבקשה
תוקנו הפקודות שלא עבדו, מחפשים GM אחד.
אשמח ליהיות יודע קפודות ויש ניסיון של שנה
צור קשר
352313429 icq