יש מחר לחבר מסיבה עכשיו אנחנו רוצים לשתות משהו סבבה בין המחירים 90 ל140~150
מישהו יכול להמליץ על משהו טוב?
יש מחר לחבר מסיבה עכשיו אנחנו רוצים לשתות משהו סבבה בין המחירים 90 ל140~150
מישהו יכול להמליץ על משהו טוב?
תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!
*לשעבר Zenox*
|
|
5 בקבוקי ערק
We Need DTP
מה זה משנה כמה 3 או 2
תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!
*לשעבר Zenox*
בטח שמשנה, אם אתם 20 אנשים אני לא יגיד לך לקנות שתי בקבוקי וודקה.
אם אתם 2-3 חברה קנו רוסקי סטנדרט, וודקה מעולה עולה בין 100-75. אם אתם אוהבים בירה קנו ארגז או משהו
עזוב אותך וודקה משהו אכיותי
תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!
*לשעבר Zenox*
רד לייבל אם אתה אוהב ויסיקי
משהו איכותי באמת לא תקנה ב120 שקל.
גריי גוס,ואן גוך אלה אחלה וודקות יש את כל המבחרים של הויסקי הטוב ביותר
לטעמי זה הבלו לייבל אבל הוא יקר תחת,אצלנו היקר ביותר זה גרין פרי
ב270 שקל.ב120 אתה יכול לקנות 2 אבסולוט או פינלנדיה או 2 רוסקי אפשר למצוא
בחנות למשקאות חריפים.
קנה 2 בקבוקי פינלדניה וכמה בקבוקי ערבוב
עם 150 שקל אתה יכול לקנות רק וודקה פינלנדיה פשוט 2 בקבקוקים
אם אתה רוצה משהו איכותי כמו שאמרת תחסוך עוד 100 שקל ותקנה ג'ק דניאלס או גריי גוס
סרטון מרגש על הקמפיין של מכבי חיפה בליגת האלופות לעונת 2009/2010
http://www.youtube.com/watch?v=LVMJb...eature=channel
אתה רוצה משהו איכותי אחי לך תקנה לך איזה וויסקי טוב, משהו סביבות המחיר שלך.
פשוט תלך לחנות ותגיד שאתה רוצה לקנות וויסקי סקוטי או אירי.
למרות שגן ג'ק מתאים לפעמים, אבל בכללי עדיפות לסקוטי ואז לאירי.
אם אתה רוצה משהו אחר ולא וויסקי אז אתה יכול לנסות רום או טקילה.
טקילה הולך הכי טוב עם ספרייט ורום הולך הכי טוב עם קולה.
טוב סגרנו על סמירנוף עכשיו יש עוד בעיה המסיבה מחר ואני הולך להתפרק רצח ואני צריך לעבוד בגינה יום אחרי איזה דרכים טובים להעביר את האנג אובר מהר?
תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!
*לשעבר Zenox*