שלום ,
אני משחק במייפל ויש לי לוחם
וקראתי במדריכים פה שצריך לעלות את הדקס פי 2 מהרמה וברמה 40 להפסיק
אבל ברמה 100 יש נשק שצורך 120 דקס
אבל ברמה 40 מפסיקים להעלות וזאת אומרת שנשארים עם 80 דקס לכל היותר.
ואני יכול לדעת מה ההגיון בזה?
הרי צריך 120 דקס לנשק אבל נשארים עם 80 דקס
חסר 40 דקס...



ציטוט ההודעה





