קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. דבר תותח!
    על ידי ben2345 בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 20:15
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 01:09
  3. קבל דבר קטלני =)
    על ידי eminem בפורום דיבורים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-09-2005, 19:36
  4. אני רוצה להגיד פה דבר אחד .
    על ידי zvovon בפורום דיבורים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 16:01
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

דבר לא מובן

  1. #1
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    30
    הודעות
    87
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל דבר לא מובן

    שלום ,
    אני משחק במייפל ויש לי לוחם
    וקראתי במדריכים פה שצריך לעלות את הדקס פי 2 מהרמה וברמה 40 להפסיק
    אבל ברמה 100 יש נשק שצורך 120 דקס
    אבל ברמה 40 מפסיקים להעלות וזאת אומרת שנשארים עם 80 דקס לכל היותר.
    ואני יכול לדעת מה ההגיון בזה?
    הרי צריך 120 דקס לנשק אבל נשארים עם 80 דקס
    חסר 40 דקס...
    נערך לאחרונה על ידי DaniPo; 25-12-2009 בשעה 21:05.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק האוואטר של EnBlack
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    9,273
    לייקים
    366
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "Excuse me while I kiss that guy..."
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ההגיון זה שמי שכתב לך שצריך להפסיק ב-40 הוא ילד מייפל מטומטם

  4. #3
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    30
    הודעות
    87
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אז מה להמשיך להעלות לדקס 2 כל רמה?

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של Sh3xyMan
    שם פרטי
    שמחה ..
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    4,772
    לייקים
    9
    נקודות
    -22
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לא כ"כ מתמצא בלוחמים.
    אבל נראה לי אתה צריך לעלות את הDEX עם חפצים.
    ואם לא אז תמשיך לעלות כמו שכתוב..


    קרדיט לחיים!

  6. #5
    משתמש מתקדם האוואטר של ben55
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    923
    לייקים
    0
    נקודות
    35
    משפט מחץ
    מאניק מאניק אל מאניק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה תלוי
    המלצה שלי אם אתה אחד שלא מבין במשחק תעשה לפי המדריך הזה תעשה שהיה לך 80 DEX
    אבל אםאתה רוצה שחקן חזק יותר תעשה 55 / 65 / 45 DEX
    לזה קוראים בסיס וזה בעצם של LOW DEX [מומלץ] [אם אינני טועה
    ויש כאלו עם 25 DEX בערך שהם דקס לאסס והם צריכים מימון גבוה לא מפרט על זה...
    נערך לאחרונה על ידי ben55; 25-12-2009 בשעה 23:50.

  7. #6
    משתמש מתחיל האוואטר של Desinty
    שם פרטי
    Aviv<3
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    32
    הודעות
    156
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    אני אביב , אוהב כדורגל o.o (מה יש לי לכתוב o.o)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה אתה מקשיב ל- מייפל איילנד .

    הם סתם נובים .

    כל רמה תעלה 2 דקס .

    תהנה [:

    " I Love Adi And You Evny "

  8. #7
    ילד בן 10 שמנהל את דיבורים האוואטר של Silver
    שם פרטי
    אמיר
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    30
    הודעות
    12,104
    לייקים
    120
    נקודות
    1,555
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טעות באתר שלהם,תעלה כול פעם 2.
    CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
    CR7 + REAL MADRID = GAY


  9. #8
    משתמש מתחיל האוואטר של Desinty
    שם פרטי
    Aviv<3
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    32
    הודעות
    156
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    אני אביב , אוהב כדורגל o.o (מה יש לי לכתוב o.o)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי זה לא טעות , האתר הם שמה סתם נובים ..

    " I Love Adi And You Evny "

  10. #9
    מורחקים
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    גיל
    30
    הודעות
    508
    לייקים
    0
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    מאחורה נראת מדהים, מקדמה מיקי בוגנים...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואווה איזה נובים... אם תרוצה ללבוש תנשק תלבש... מי אמר לך את זה של להפסיק ברמה 40? הוא צודק אבל מרמה 40 תעלה איך שמתאים לבגדים... צריך 5 דקס= תעשה חמש דקס. עוד 10 לSTR? תעשה את זה.. אתה צריך שיהו לך דברים ל10 רמות מעליך כדי שתוכל להשוות.

    יהיה טוב.. (נקווה)

  11. #10
    משתמש מכור האוואטר של Refaelosh
    שם פרטי
    Refael
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    1,820
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Do Not
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כנראה יש להם איזו טעות.
    ברמה העקרונית אתה צריך להעלות כל פעם ב-2.
    בברכה,
    רפאל.

    *לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*

  12. #11
    משתמש מתקדם האוואטר של ben55
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    923
    לייקים
    0
    נקודות
    35
    משפט מחץ
    מאניק מאניק אל מאניק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Desinty צפיה בהודעה
    מה אתה מקשיב ל- מייפל איילנד .

    הם סתם נובים .

    כל רמה תעלה 2 דקס .

    תהנה [:
    חרא אתר אתה צודק הם לא מבינים כלום
    ציטוט נכתב במקור על ידי Silver צפיה בהודעה
    טעות באתר שלהם,תעלה כול פעם 2.
    ל מחויב ולא מומלץ
    ציטוט נכתב במקור על ידי Desinty צפיה בהודעה
    אחי זה לא טעות , האתר הם שמה סתם נובים ..
    צודק~

    פירוט
    לוחם לא צריך 80 DEX[מקסימום!]
    זה מלא!
    חבל על כך הדקס המבוזבז
    המלצה שלי תעשה את זה בין 65-45 דקס אתה מסודר~
    נערך לאחרונה על ידי ben55; 30-12-2009 בשעה 21:09.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:41.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,295 | הודעות: 8,213,889 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect