יש מצב שזה יצא היום??
|
|
אחי תעשה טובה תיפתח בשבת בבוקר בבקשה....
באמא שלך פתח בשבת תכננתי לחרוש כל יום שבת נווו שיהיה בלי איחסון מצידי.
יש מצב אתה מפרסם תמונה של הבוס Dragon Ice שאמרת שצריך להרוג אותו?
מצטער כולם..יפתח ביום שני,אני לא יכול לפתוח את זה בשבת כי יש עוד קצת באגים.
שם :רותם
גיל :14
רמת אנגלית : טובה
יודע פקודות : 100%
איזה שרתים הייתי GM : הייתי בפול שרתים! .. הייתי OWNER ,ADMIN ברוב השרתים~ הרוב אומרים שאני ממש טוב
כמה שעות ביום אני מחובר : רוב ביום
למה כדי לבחור אותי :אני עוזרת, אחראית אני יכולה ליתרום לשרת הרבה .. ואפשר לסמוך עלי;
אולי אני בת אבל תאמינו לי אני טובהה מאודד : )
מסכים לתנאי השרת : ברור XD
תאמינו לי.. לא תיתאכזבו D:
אמיר אחי תן תמיספר איסי שלך
ואל תשאל למה אני לא התחברתי כמה ימים סיפור ארוך
תשלח לי פה או ב ה"פ דחוף!
פו הדוב אוהב ללקק,
אלאדין אוהב לשפשף,
פינוקיו אוהב לשקר,
שלגיה חיה עם 7 גברים,
זהבה פורצת בתים,
אם זה סיפורי ילדים,
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים!
נוווו מתי תיפתח אותו כבר..... =(((((((((
ככה כל החשים אומרים XD
נערך לאחרונה על ידי DjShoko; 30-01-2010 בשעה 18:52.
פ'חחחחחחחחח בנות יכולות להיות כמו בנים...(לדוגמה: ספיר חחח לוקחת פה חצי מהפורום בתכנות P: )...
זהו חזי החזרזיר והוא על סמים קשים!
חחחחחח : ) זה נכון.
אבל יש כאלה שחושבים שבנים יותר טובים מבנות.
וזה לא נכון בשיט : )
ואני טובה ב GM וזה לא קשור לזה שאני בת ם.ם בכללי, הייתי בהרבה שרתים GM ו ADMIN ו OWNER
XDD