קיבלתי לימיט מזמן ב-19.2 ועל היום הראשון, שלחתי להם הוכחת כתובת, שלחתי להם תמונה של הזמנה מ-DX, ועדיין כתוב לי In Progress.
הם ביקשו ממני לאמת כרטיס אשראי, והוכחת כתובת, אבל חיכיתי שיאשרו את הכתובת ורק אז אני אשים כרטיס אשראי, אבל הם עוד לא אישרו אותה...
שמעתי שאפשר לדבר איתם בטלפון, אבל בכל זאת, עד כמה האנגלית שלי תהיה טובה? אני כולה בן 14... אני מפחד שבאמצע השיחה אני לא אבין כלום...
אבל הם יכולו להוריד לי את זה דרך הטלפון, אם אני אדבר איתם?
זה די חשוב לי, כי היו לי 21$ בחשבון...



ספוילר:
ציטוט ההודעה





