קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [עזרה] להוריד רצוף מראפיד שייר...
    על ידי DMAN בפורום שיתוף קבצים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2007, 17:33
  2. [עזרה] להוריד רצוף מראפיד שייר...
    על ידי DMAN בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-09-2007, 16:18
  3. [עזרה] להוריד קונפיגים
    על ידי TwiTe בפורום Counter Strike
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-06-2007, 11:26
  4. עזרה להוריד את ה30 יום עזרה דחוף!!!
    על ידי toretto999 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-09-2005, 14:49
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

[עזרה] להוריד את הלימיט

  1. #1
    משתמש ותיק
    I

    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    8,659
    לייקים
    225
    נקודות
    1,092
    מין: זכר

    ברירת מחדל [עזרה] להוריד את הלימיט

    קיבלתי לימיט מזמן ב-19.2 ועל היום הראשון, שלחתי להם הוכחת כתובת, שלחתי להם תמונה של הזמנה מ-DX, ועדיין כתוב לי In Progress.
    הם ביקשו ממני לאמת כרטיס אשראי, והוכחת כתובת, אבל חיכיתי שיאשרו את הכתובת ורק אז אני אשים כרטיס אשראי, אבל הם עוד לא אישרו אותה...
    שמעתי שאפשר לדבר איתם בטלפון, אבל בכל זאת, עד כמה האנגלית שלי תהיה טובה? אני כולה בן 14... אני מפחד שבאמצע השיחה אני לא אבין כלום...
    אבל הם יכולו להוריד לי את זה דרך הטלפון, אם אני אדבר איתם?
    זה די חשוב לי, כי היו לי 21$ בחשבון...
    נערך לאחרונה על ידי 1 1; 24-04-2010 בשעה 16:09.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    1,542
    לייקים
    0
    נקודות
    583

    ברירת מחדל

    תשלם למישו בן 16-17 עם אנגלית טובה 1-2 דולר והוא ישמח לעשות את העבודה.
    גם אני עשיתי את זה.

  4. #3
    משתמש ותיק
    I

    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    8,659
    לייקים
    225
    נקודות
    1,092
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ואם הוא לא יצליח?
    מאיפה אני יביא לו את זה?

  5. #4
    מורחקים
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    הודעות
    5,199
    לייקים
    23
    נקודות
    4,763
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אז תגיד לו אני מביא לך 15שח אם אתה מצליח אם לא אתה עף מפה

  6. #5
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    1,542
    לייקים
    0
    נקודות
    583

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי You2You צפיה בהודעה
    אז תגיד לו אני מביא לך 15שח אם אתה מצליח אם לא אתה עף מפה
    בידיוק ><"

  7. #6
    משתמש ותיק
    I

    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    8,659
    לייקים
    225
    נקודות
    1,092
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב...
    מישהו רציני?
    אני רוצה לנסות לעשות בעצמי, אבל מה המספר?
    ומה צריך להגיד?
    ובכלל יהיה סיכוי שיורידו לי?
    מישהו כבר עשה את זה והצליח?

  8. #7
    מורחקים
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    הודעות
    5,199
    לייקים
    23
    נקודות
    4,763
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ההורים שלך יודעים שאתה מתעסק בזה אם כן תגיד לאמא שלך (אבא בטח לא ירצה להיתעסק בזה)

    שהיא תדבר

  9. #8
    משתמש ותיק
    I

    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    8,659
    לייקים
    225
    נקודות
    1,092
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן אבל מה המספר, ומה להגיד?

  10. #9
    משתמש משקיע האוואטר של Spotch
    שם פרטי
    עוז
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    2,424
    לייקים
    1
    נקודות
    41
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    תעז תצליח וגם את זה אני מבטיח ;)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה הטלפון:
    1-402-935-2050


    נערך לאחרונה על ידי Spotch; 24-04-2010 בשעה 19:32.

  11. #10
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    1,542
    לייקים
    0
    נקודות
    583

    ברירת מחדל

    תשאל לגבי הלימיט ואיך אתה יכול לבטל אותו.

  12. #11
    מורחקים
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    הודעות
    5,199
    לייקים
    23
    נקודות
    4,763
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קודם תחשוב ותירשום או שתירשום כאן בעיברית איזה שאלות אתה רוצה לישאול ואנחנו נישתדל לתרגם לך את זה לאנגלית ותנסה לאלתר בזמן השיחה זה לא כל כך קשה הם לא ישאלו אותך כל מה שעשיתה בחיים

  13. #12
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    690
    לייקים
    0
    נקודות
    25
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תגיד להורים שלך לדבר ושים כרטיס ויזה נטען
    Bazinga

    בהיעדרות לרוב שמחתי (:
    15 אוגוסט - 25 אוגוסט - תאילנד (:
    25 אוגוסט - 3 ספטמבר - וויאטנם (:
    3 ספטמבר - 1 אוקטובר - AUSTRALIA #$@#%@#

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,908 | הודעות: 8,213,501 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect