אזזזזזזזזזזזזז ככה
חמישי שישי שבת שבוע הבא אני ועוד שני חברים נוסעים לכנרת לנקות תראש עם גופות של כוסיות
מה לקנות תציעו שתייה
עד 1000 שקל
|
|
ארגז פינדליה ב-750 שקל בערך..אתה יכול להוסיף עוד כמה בקבוקים אם אתה רוצה.
יש בארגז 12 פינלנדיות
מה השתגעת!?
אנחנו שלושה אנשים שאולי יצטרפו עוד שם אם נכיר
סתם זרקתי מחיר
אנערף תביא משהו עד 500 שקל
חשבנו לעשות כמו שעשינו פעם שעברה
שני ארגזי בירה ושני בקבוקי פיצ' או איך שלא קוראים לחרא הזה אבל חייבים לשתות את זה קר קרחחחח
תשמע, היינו 4 חבר'ה פעם שעברה ו2 ארגזי בירה לא הספיקו לנו ללילה אחד...
היינו שם כבר פעמיים
פעם אחת 4 חבר'ה פעם שנייה 6 חבר'ה
עכשיו בפעמים הקודמות היינו סתם צעירים אז הזמנו עוד חברים שלא ממש בראש שלנו שישר אחרי לילה החליטו לחזור
עכשיו אמרתי להם אם נוסעים רק אני והם לא שם זין על השאר כי הם הורסי מסיבות
אני וה2 האחרים באותו ראש בגלל זה אנחנו נוסעים לבד....
ואנחנו יחסית שתיינים אנערף שותים פעם בשבועיים אבל משתכרים למוות...
כבר פעם אחת היינו במסיבה וילה אצל חבר וזה שנהג השתכר למוות לקח לנו 4 שעות להוציא ממנו את המפתח והסיסמא לרכב שלו כדי שניקח אותו הביתה וזה היה בחורף אתה קולט תבןאדם יושב על מדרכה בגשם מבול בלי נעליים מקיא כמו חמור
עכשיו מה
אחד מהם שומר שבת בגלל זה אמרנו לו נוסעים עד מחמישי עד שבת
יום חמישי יוצאים עם אוטובוס בסביבות 6 וחצי בערב מגיעים לכינרת באיזה 10 ככה בהגזמה
יש לנו יומיים להתפנן פותחים אוהל עושים על האש מורידים כמו בירות נרגילה ונהנים לפני הצבא
גם יש סיבה לחגיגה
זה ששומר שבת סיים גיבוש צנחנים
אני מבין אחי..אני מאמין שתדעו כמה שתייה אתם צריכים.תהנו ותפפנקו ,ספר איך היה אח"כ...
שאני נסעתי לאילת עם חברים לארבעה ימים לקחנו בקבוק של ליטר אבולוט כל אחד, זה אומר כמו לשבת על בקבוק רגיל 3 כל יום... אני מציע לך שכל אחד יקנה לעצמו איזה בקבוק סמירנוף 750 מ"ל או פינלנדיה אבסולוט מה שבראש שלך ואתה מסודר.. לא צריל יותר מדי וויסקי וכל השטויות האלה
מאור תקרא תהודעה השלישית שלי..
בפעם הראשונה שנסענו לפני שנתיים בתחילת כיתה יא' ממש בשבוע הראשון של הלימודים בספונטניות בשבוע הראשון יום חמישי של הלימודים נסענו אני ועוד 3 חברים שניים אלה שאני נוסע איתם שבוע הבא ועוד אחד פגשנו בתחנה המרכזית 3 בנות שעשו שנת שירות כוסיות רצח נסענו איתן באוטובוס דיברנו הכרנו וכו' קיצר אמצע הנסיעה פתאום האוטובוס עוצר בצד - רכב נכנס בנו מאחורה ולא הרגשנו את זה בכלל
חצי שעה אחר כך אמא של אחת הבנות התקשרה אלייה ואמרה לה שדוד שלה פצוע אנוש בתאונת משאית....
קיצר שאנחנו נוסעים עם עוד אנשים תמיד יש רגעים שבא לך לדפוק לעצמך כדור בראש..
ווודקה על הבוקר לא מתחבר לי...
עדיף בירה ובטח אנחנו נישן בדוגית אז יש שם קיוסק שאפשר לקנות וודקה ללילה
King
אני מציע ככה..
תקנו 2 חביות של 5 ליטר של בירה עם ברז כזה.. וואלה תענוג אחושרמוטה 110 שקל יוצאים לכם שתי החביות..
זה ככה סתם לבוקר וזה .. ותקנו עוד 2 בקבוקי וודקה ככה וזהו אתם לא צריכים יותר מזה..
המלך חזר
במידה ואתם שותים בלילה, אז אתם צריכים הרבה.
במידה ואתם שותים ביום, אתם צריכים פחות גם ככה השמש תדפוק לכם את המוח.
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !