קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-03-2006, 19:29
  2. סוף שבוע סאקס :\
    על ידי Offer בפורום דיבורים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 05-03-2006, 16:01
  3. LOL...יש לי סיור לאינטל שבוע הבא ביום שני...:)
    על ידי אור. בפורום דיבורים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-01-2006, 19:45
  4. באטיסטה נגד רנדי אורטון שבוע הבא בסמאקדון
    על ידי הבוס בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 20-11-2005, 13:57
  5. [ידיעה] The lost Coast ישוחרר שבוע הבא
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-10-2005, 00:43
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 21

[התייעצות] שתייה לכנרת סוף שבוע הבא

  1. #1
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל [התייעצות] שתייה לכנרת סוף שבוע הבא

    אזזזזזזזזזזזזז ככה
    חמישי שישי שבת שבוע הבא אני ועוד שני חברים נוסעים לכנרת לנקות תראש עם גופות של כוסיות
    מה לקנות תציעו שתייה
    עד 1000 שקל

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ארגז פינדליה ב-750 שקל בערך..אתה יכול להוסיף עוד כמה בקבוקים אם אתה רוצה.
    יש בארגז 12 פינלנדיות

  4. #3
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה השתגעת!?
    אנחנו שלושה אנשים שאולי יצטרפו עוד שם אם נכיר
    סתם זרקתי מחיר
    אנערף תביא משהו עד 500 שקל

    חשבנו לעשות כמו שעשינו פעם שעברה
    שני ארגזי בירה ושני בקבוקי פיצ' או איך שלא קוראים לחרא הזה אבל חייבים לשתות את זה קר קרחחחח
    נערך לאחרונה על ידי mister ZooM; 29-04-2010 בשעה 14:21.

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  5. #4
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי mister ZooM צפיה בהודעה
    מה השתגעת!?
    אנחנו שלושה אנשים שאולי יצטרפו עוד שם אם נכיר
    סתם זרקתי מחיר
    אנערף תביא משהו עד 500 שקל

    חשבנו לעשות כמו שעשינו פעם שעברה
    שני ארגזי בירה ושני בקבוקי פיצ' או איך שלא קוראים לחרא הזה אבל חייבים לשתות את זה קר קרחחחח
    תגיד מה אתה שיכור באמת?אם אתם 3 הייתי אומר בהכי הגזמה בגג שבגג שאם אתם הכי שתיינים בארץ ולא נופלים אז לכל אחד בקבוק.לא יותר מזה.וזה גם יספיק לבנות

  6. #5
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תשמע, היינו 4 חבר'ה פעם שעברה ו2 ארגזי בירה לא הספיקו לנו ללילה אחד...
    היינו שם כבר פעמיים
    פעם אחת 4 חבר'ה פעם שנייה 6 חבר'ה
    עכשיו בפעמים הקודמות היינו סתם צעירים אז הזמנו עוד חברים שלא ממש בראש שלנו שישר אחרי לילה החליטו לחזור
    עכשיו אמרתי להם אם נוסעים רק אני והם לא שם זין על השאר כי הם הורסי מסיבות
    אני וה2 האחרים באותו ראש בגלל זה אנחנו נוסעים לבד....
    ואנחנו יחסית שתיינים אנערף שותים פעם בשבועיים אבל משתכרים למוות...
    כבר פעם אחת היינו במסיבה וילה אצל חבר וזה שנהג השתכר למוות לקח לנו 4 שעות להוציא ממנו את המפתח והסיסמא לרכב שלו כדי שניקח אותו הביתה וזה היה בחורף אתה קולט תבןאדם יושב על מדרכה בגשם מבול בלי נעליים מקיא כמו חמור

    עכשיו מה
    אחד מהם שומר שבת בגלל זה אמרנו לו נוסעים עד מחמישי עד שבת
    יום חמישי יוצאים עם אוטובוס בסביבות 6 וחצי בערב מגיעים לכינרת באיזה 10 ככה בהגזמה
    יש לנו יומיים להתפנן פותחים אוהל עושים על האש מורידים כמו בירות נרגילה ונהנים לפני הצבא


    גם יש סיבה לחגיגה
    זה ששומר שבת סיים גיבוש צנחנים
    נערך לאחרונה על ידי mister ZooM; 30-04-2010 בשעה 01:13.

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  7. #6
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מבין אחי..אני מאמין שתדעו כמה שתייה אתם צריכים.תהנו ותפפנקו ,ספר איך היה אח"כ...

  8. #7
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה ספרו בוא לבקר יתחת

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    365
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שאני נסעתי לאילת עם חברים לארבעה ימים לקחנו בקבוק של ליטר אבולוט כל אחד, זה אומר כמו לשבת על בקבוק רגיל 3 כל יום... אני מציע לך שכל אחד יקנה לעצמו איזה בקבוק סמירנוף 750 מ"ל או פינלנדיה אבסולוט מה שבראש שלך ואתה מסודר.. לא צריל יותר מדי וויסקי וכל השטויות האלה

  10. #9
    משתמש מכור האוואטר של maor2008
    שם פרטי
    מאור
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    1,466
    לייקים
    4
    נקודות
    769
    משפט מחץ
    איש אחד הלך הלך ראה אותך......ברח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה אתם נוסעים רק שלוש אנשים
    תתארגנו הרבה חבר'ה זה יותר כיף
    לחצו על הלוגו למעלה

  11. #10
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מאור תקרא תהודעה השלישית שלי..

    בפעם הראשונה שנסענו לפני שנתיים בתחילת כיתה יא' ממש בשבוע הראשון של הלימודים בספונטניות בשבוע הראשון יום חמישי של הלימודים נסענו אני ועוד 3 חברים שניים אלה שאני נוסע איתם שבוע הבא ועוד אחד פגשנו בתחנה המרכזית 3 בנות שעשו שנת שירות כוסיות רצח נסענו איתן באוטובוס דיברנו הכרנו וכו' קיצר אמצע הנסיעה פתאום האוטובוס עוצר בצד - רכב נכנס בנו מאחורה ולא הרגשנו את זה בכלל
    חצי שעה אחר כך אמא של אחת הבנות התקשרה אלייה ואמרה לה שדוד שלה פצוע אנוש בתאונת משאית....
    קיצר שאנחנו נוסעים עם עוד אנשים תמיד יש רגעים שבא לך לדפוק לעצמך כדור בראש..

    ווודקה על הבוקר לא מתחבר לי...
    עדיף בירה ובטח אנחנו נישן בדוגית אז יש שם קיוסק שאפשר לקנות וודקה ללילה

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  12. #11
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי mister ZooM צפיה בהודעה
    מה ספרו בוא לבקר יתחת
    חח איפה אחי אני יש לי מדורה ליד הבית עם כל החב'רה..עם הציוד שלי אני מופיע להם

  13. #12
    King


    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    5,372
    לייקים
    9
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בשביל לקבל כבוד,צריך קודם לתת אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מציע ככה..
    תקנו 2 חביות של 5 ליטר של בירה עם ברז כזה.. וואלה תענוג אחושרמוטה 110 שקל יוצאים לכם שתי החביות..
    זה ככה סתם לבוקר וזה .. ותקנו עוד 2 בקבוקי וודקה ככה וזהו אתם לא צריכים יותר מזה..
    המלך חזר

  14. #13
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איפה בדיוק אני קונה שני חביות בירה ב110 שקל אני אשמח לדעת
    אזור חדרה.

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  15. #14
    משתמש משקיע האוואטר של MaximumRed
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    4,833
    לייקים
    93
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    במידה ואתם שותים בלילה, אז אתם צריכים הרבה.
    במידה ואתם שותים ביום, אתם צריכים פחות גם ככה השמש תדפוק לכם את המוח.
    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !

  16. #15
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אנחנו שותים כל הזמן חוץ מהזמן שאנחנו ישנים...
    פעם אחרונה עישנו נרגילה ושתינו בירה בתוך המים באיזה 2 בלילה
    נערך לאחרונה על ידי mister ZooM; 01-05-2010 בשעה 19:58.

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,295 | הודעות: 8,213,889 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect