חבית 5 ליטר בטיב טעם עולה 55 שקל..
המלך חזר
שתו פרפקט.
תשתה אתה פרפקט יניב, טיבטעם לא כשר...
"שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד
אחי יש בקבוק של סמירנוף של 3ליטר ואתה אוהב בירות כמו שהבנתי תיקנו איזה ארגז וחצי ככה ואתה מסופק
אני לא סובל בירות אם אני קונה בירה זה רק קורונה... נראלי אני אקנה איזה ארגז קורונה ואיזה ארגז לימונים חח או קורונה או הבריזר אבל יקר הקקה הזה
נכתב במקור על ידי עוגי חבית 5 ליטר בטיב טעם עולה 55 שקל.. לא יודע כמה עולה שמה... אף פעם לא נכנסתי לשמה זה לא כשר..
לחצו על הלוגו למעלה
חוקי הפורום