קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [בעיה] במשחקי רשת \ אינטרנט
    על ידי yahavma בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-07-2009, 19:43
  2. [שאלה ועזרה]איך מתקינים אינטרנט לשתי מחשבים בעזרת רשת
    על ידי יאיר בלאב בפורום רשתות ונתבים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 31-08-2008, 11:24
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 12-01-2008, 23:39
  4. [בעיה] אין אינטרנט בגלל כרטיס רשת - עזרה דחוף!!!
    על ידי wallaman בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-10-2007, 16:57
  5. [משחק רשת חדש] F.E.A.R. Combat - גרסאת אינטרנט של F.E.A.R. - מומלץ!
    על ידי MicroT בפורום משחקי פעולה וספורט כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 29-09-2006, 12:36
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אינטרנט בנתב רשת עם windows 7

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    17
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל אינטרנט בנתב רשת עם windows 7

    שלום לכולם ,
    אתמול בשעות הצהריים התקתני windows 7 על המחשב .
    הכל עבד כמו שצריך עד שחיברתי את האינטרנט , זה מראה לי שהוא פועל אבל המחשב רושם כבל רשת מנותק חבר כבל .
    כבר יומיים אני מנסה , הורדתי את הדרייבר של הנתב רשת הזה , המודם רשת עובד זה המחשב בו אני רושם כרגע , אבל במחשב השני לא .
    הנתב רשת שנימצא במחשב שלא עובד poz .

    תודה מראש לעוזרים ,
    סתיו .

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    רק שאלה..
    האינטרנט עובד?
    אם זה רק המכוון שמתריע שכיביכול אין קישורית אז אל תתן לזה להפריע לך

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    17
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא , האינטרנט לא עובד , זה מראה כבל רשת מנותק :/

  5. #4
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    אה אוקי אז זה מה שאני רוצה שתעשה תוריד בבקשה אורווסט מהחתימה שלי ותביא לי צילום מסך של הסאמרי
    נמצא תחת computer>summary
    *כמובן שצילום המסך צריך להיות במחשב המדובר
    נערך לאחרונה על ידי Ori; 15-05-2010 בשעה 19:13.

  6. #5
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    17
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואי קצת הסתבכתי , לא הבנתי מה זה האוורסט הזה ?
    הנה תמונה של המסך :
    http://www.siz.co.il/my.php?i=grzjmnn3ejnm.png

  7. #6
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    אתה יודע מה בוא נשחק משחק אתה תעשה מה שאני מבקש ממך ואני יעזור לך.
    עד שלא תשחק לפי הכללים אני לא יכול לעזור לך יש מבין?

  8. #7
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    17
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סבבה , דבר ..

  9. #8
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי stavee צפיה בהודעה
    סבבה , דבר ..
    אז תעשה קודם את מה שהוא ביקש ממך
    תוריד אוורסט וצלם את מה שהוא צריך

  10. #9
    Subaru Rally Team Member
    VTK Project
    האוואטר של SkyAgric
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,170
    לייקים
    11
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    ההיסטוריה תהיה אדיבה כלפיי, מכיוון שאני עומד לכתוב אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אממממ אז ככה
    Everest הינה תוכנה אשר מפרטת בפרטי בפרטים מה איך ולמה מותכן על המחשב
    התוכנה לא מזיקה כלל
    היא מראה את החומרה שמותקנת לך
    ככה אנכנו יודעים את הדגם המדיוק ביותר ונותנים לך את הדריורים החדשים ביותר לגירסתך


    ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
    וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
    וליבי יקרא מאין יבוא עזרי

    דובדבן נוב 05
    כבוד עד המוות



  11. #10
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    17
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בסדר לא נורא , מחר כבר בא טכנאי , ואדים אני אוהב אותך באמאשלי

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:24.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,651 | הודעות: 8,214,245 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect