שלום לכולם ,
אתמול בשעות הצהריים התקתני windows 7 על המחשב .
הכל עבד כמו שצריך עד שחיברתי את האינטרנט , זה מראה לי שהוא פועל אבל המחשב רושם כבל רשת מנותק חבר כבל .
כבר יומיים אני מנסה , הורדתי את הדרייבר של הנתב רשת הזה , המודם רשת עובד זה המחשב בו אני רושם כרגע , אבל במחשב השני לא .
הנתב רשת שנימצא במחשב שלא עובד poz .
תודה מראש לעוזרים ,
סתיו .



ציטוט ההודעה


