אהלן אנשים ברשותי בעיה שאיני מוצא לה פתרון
בעיה שאכן קשה לפיצוח ואיני יודע כמה באמת מישהו ידע את התשובה אלייה
מערכת הפעלה: WINDOWS 7 64-BIT
בעיה:
איני מצליח להפעיל פקודות מהרשימות קפיצה
נגיד בשורת המשימות יש לי את SKYPE ו-MESSENGER
ואני נניח רוצה לשנות את המצב שלי מהרשימות קפיצה מ..''זמין'' ''ללא זמין''
אז זה לא אפשרי משום מה
למי שאינו יודע מה זה רשימות קפיצה מוזמן להיכנס רגע ולראות
http://windows.microsoft.com/he-IL/w...res/jump-lists
תודה רבה לכל העוזרים אשר יצליחו לעלות על פתרון בעיה זו
תודה!



ציטוט ההודעה


