קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [משחק ראשון] רבע גמר גביע אופ"א
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 06-04-2007, 17:49
  2. רבע גמר גביע המדינה!!!
    על ידי Elisha בפורום כדורסל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 15-01-2007, 16:39
  3. רבע גמר גביע הליגה [אנגליה]
    על ידי OzzY בפורום כדורגל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 20-12-2006, 12:06
  4. הגרלת רבע גמר גביע הליגה באנגליה
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-11-2006, 23:18
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-12-2005, 12:50
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

רבע גמר גביע

  1. #1
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    הודעות
    1,655
    לייקים
    1
    נקודות
    833
    מין: זכר

    ברירת מחדל רבע גמר גביע

    ביום ראשון הקרוב יתקיימו ארבעת משחקי רבע הגמר כשגליל האלופה ומכבי מחזיקת הגביע הצטרפו בשלב הזה.
    במשחק הראשון תארח הפועל ירושלים את ברק נתניה, לדעתי הפועל תעלה בקלות. (שעת המשחק 20:40)
    במשחק נוסף תארח מכבי את עירוני אשקלון, וגם פה לא צפויה הפתעה. (שעת משחק 20:00)
    המשחק השלישי הוא בין הפועל אוסישקין (הקבוצה היחידה מהלאומית) שתארח את מכבי חיפה. (שעת המשחק 19:00)
    אומן לתל אביב אין זרים רבים אך השתיים שקיימים מספקים את הסחורה, חיפה לא מרשימה העונה ומול הקהל הביתי לדעתי לא יהיה לחיפה חיים קלים. קשה להמר על תוצאה אבל אני הולך על חיפה, בכל זאת מקובצה עם זרים וישראלים יותר טובים.
    המשחק האחרון הוא בין מכבי אשדוד לגלבוע גליל.
    אשדוד העולה החדשה מרשימה במיוחד וממוקמת במקום השני בליגה, לעומת זאת גליל אחרי הפסד ביתי לירושלים ולא נראה שיש חיבור בין השחקנים בקבוצה. לדעתי אשדוד תרשום הישג אדיר לעיר ותעלה לחצי הגמר. (שעת המשחק 20:00)

    אני מאמין שמכבי לא תפגוש את ירושלים בחצי ומקווה שיהיה לנו דרבי תל אביבי אחרי הרבה זמן...
    אני הולך על גמר קלאסי של מכבי ירושלים, מקווה שירושלים תנצח.
    אשמח לשמוע דעות נוספות על העולות והמועמדת שלכם לזכות.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע האוואטר של Private
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    28
    הודעות
    3,052
    לייקים
    0
    נקודות
    528
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לדעתי באמת יכל להיות דרבי - תל אביבי אבל ירושלים לא משהו בתקופה האחרונה וגם הניצחון בליגה שבא אחרי רצף הפסדים היה בקושי, לא נראה לי שהם יגיעו לגמר ובטח שלא ינצחו את מכבי שיכולה לזכות.
    קרדיט ל-AMIT- על החתימה^^^
    לשעבר shafoosha12

  4. #3
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    הודעות
    1,655
    לייקים
    1
    נקודות
    833
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שים לב שאמרתי שאני מקווה שהפועל ינצחו .
    אני רואה את ירושלים יוצאת מהתקופה החלשה כשרנדל חוזר לשחק יחד עם אוחיון, עד חצי הגמר יש זמן והם יחזרו לכושר משחק טוב...
    את נתניה החלשה מאוד העונה אין לי ספק שהם יעברו, בטח שהמשחק במלחה!

  5. #4
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    הודעות
    1,655
    לייקים
    1
    נקודות
    833
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב, אז ככה למכבי לא היו קשיים כצפוי, אשדוד ניצחה בבית את גליל, הפעול אוסישקין רשמה הישג ועלתה לחצי הגמר אחרי הארכה והפועל ירושלים?
    עפה מהמפעל כשנתניה הדהימה אותה במלחה.
    הייתי במשחק והיה מאכזב... משהו רע עובר על הקבוצה ואם אתם שואלים אותי אז הולכים לעוף פה כמה ראשים (ולדעתי עד סוף החדש).
    אמרתי לחבר שלי שהכותרת התבקשת היא: הברק כן מכה באותו מקום פעמיים.
    כמו שזכור גם בשנה שעברה הפועל הודחה בשלב מוקדם מאוד מהגביע ע"י אותה ברק נתניה וגם אז המשחק היה במלחה.
    מה אני יכול להגיד? עוד עונה כושלת להפועל ירושלים בכל המפעלים- לפחות שנה שעברה היה אירופה אבל השנה גם זה לא.
    אני זוכר כתבה בוואן מתחילת העונה שאמרה כזה דבר -"תל אביב מאכזבת, ירושלים מלאת פוטנציאל" אז בנתיים מכבי מרשימה וירושלים? עוד הופיעה לעונה הזאת. נקווה שעד מאי תהיה קבוצה יותר אטרקטיבית כי אם לא אז מכבי תטייל לעוד תואר.

  6. #5
    משתמש משקיע האוואטר של Private
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    28
    הודעות
    3,052
    לייקים
    0
    נקודות
    528
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kolimon1 צפיה בהודעה
    טוב, אז ככה למכבי לא היו קשיים כצפוי, אשדוד ניצחה בבית את גליל, הפעול אוסישקין רשמה הישג ועלתה לחצי הגמר אחרי הארכה והפועל ירושלים?
    עפה מהמפעל כשנתניה הדהימה אותה במלחה.
    הייתי במשחק והיה מאכזב... משהו רע עובר על הקבוצה ואם אתם שואלים אותי אז הולכים לעוף פה כמה ראשים (ולדעתי עד סוף החדש).
    אמרתי לחבר שלי שהכותרת התבקשת היא: הברק כן מכה באותו מקום פעמיים.
    כמו שזכור גם בשנה שעברה הפועל הודחה בשלב מוקדם מאוד מהגביע ע"י אותה ברק נתניה וגם אז המשחק היה במלחה.
    מה אני יכול להגיד? עוד עונה כושלת להפועל ירושלים בכל המפעלים- לפחות שנה שעברה היה אירופה אבל השנה גם זה לא.
    אני זוכר כתבה בוואן מתחילת העונה שאמרה כזה דבר -"תל אביב מאכזבת, ירושלים מלאת פוטנציאל" אז בנתיים מכבי מרשימה וירושלים? עוד הופיעה לעונה הזאת. נקווה שעד מאי תהיה קבוצה יותר אטרקטיבית כי אם לא אז מכבי תטייל לעוד תואר.
    אחי, למה עשית דאבל?
    בכל מקרה המשחקים שוחקו אז נעול.
    אתה מוזמן לפתוח אשכול אם בא לך, אם לא אני אפתח בקרוב...
    קרדיט ל-AMIT- על החתימה^^^
    לשעבר shafoosha12

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 04:39.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,872 | הודעות: 8,213,465 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect