
נכתב במקור על ידי
kolimon1
טוב, אז ככה למכבי לא היו קשיים כצפוי, אשדוד ניצחה בבית את גליל, הפעול אוסישקין רשמה הישג ועלתה לחצי הגמר אחרי הארכה והפועל ירושלים?
עפה מהמפעל כשנתניה הדהימה אותה במלחה.
הייתי במשחק והיה מאכזב... משהו רע עובר על הקבוצה ואם אתם שואלים אותי אז הולכים לעוף פה כמה ראשים (ולדעתי עד סוף החדש).
אמרתי לחבר שלי שהכותרת התבקשת היא: הברק כן מכה באותו מקום פעמיים.
כמו שזכור גם בשנה שעברה הפועל הודחה בשלב מוקדם מאוד מהגביע ע"י אותה ברק נתניה וגם אז המשחק היה במלחה.
מה אני יכול להגיד? עוד עונה כושלת להפועל ירושלים בכל המפעלים- לפחות שנה שעברה היה אירופה אבל השנה גם זה לא.
אני זוכר כתבה בוואן מתחילת העונה שאמרה כזה דבר -"תל אביב מאכזבת, ירושלים מלאת פוטנציאל" אז בנתיים מכבי מרשימה וירושלים? עוד הופיעה לעונה הזאת. נקווה שעד מאי תהיה קבוצה יותר אטרקטיבית כי אם לא אז מכבי תטייל לעוד תואר.