קודם כל שיר טוב חחח
והינה התמונות אני זה עם הז'קט הלבן
ועוד תמונה אחת מהמסיבה עצמה
יאללה תגובות אנשים!!!!![]()
קודם כל שיר טוב חחח
והינה התמונות אני זה עם הז'קט הלבן
ועוד תמונה אחת מהמסיבה עצמה
יאללה תגובות אנשים!!!!![]()
נערך לאחרונה על ידי Reggae-Man; 13-03-2011 בשעה 10:09.
|
|
אחלה תמונות יא סטלן![]()
נראה טוב אחי,
תגיב גם? (-:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=722924
מנהל פורום סקרים לשעבר,פרשתי!
------------------------------------------------------
סטלנים אתם
LIKE!
סוף סוף אני רואה בן אדם ששותה וודקות ששווה לשתות איתם ולא וודקה ב-20 שקל שתגרום לך לדבר אידיש ולהקיא את הנשמה,שלא לדבר על ההאנג אובר..\:
עושה חיים אתה ודימה
עריכה: להבא תקנה לונגים וקרח ולא תשתה כמו ערבי חחח
"השקעת" כבר על שתייה איכותית,תתאים את מה שצריך שתשתה כמו בן אדם ולא כמו נזקק.
נערך לאחרונה על ידי Old Lady; 13-03-2011 בשעה 20:16.
אני רואה כזה האחד עם גריי גוס ואתה כזה עם "רוסקי סטנדרט"
חחח אלקש
תמונות יפות
)לא משחק אבל מבין Minecraft|Combat Arms|Maplestory
LEAGUE OF LEGENDS EU NORDIC
LokomotivKid
http://9gag.com/icecreamman?success=1
קישוריית המדריכים של Mslipknot
תמונה יפה אחי.