קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-04-2008, 18:36
  2. איפה אתם רואים מעמולים?
    על ידי Offer בפורום אופנה וטיפוח
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-06-2006, 20:27
  3. איפה אתם גרים??
    על ידי Edo בפורום סקרים
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-05-2006, 16:09
  4. יאללהההההההה איפה אתם סעומו???????!
    על ידי G10L בפורום דיבורים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 27-03-2006, 21:29
  5. איפה אתם מעדיפים לקנות פנדה או נועה?
    על ידי dudik007 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24-01-2006, 15:30
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

איפה אתם יושבים על נרגילה/סיגריה/שתייה ואיזה סוג וטעם?

  1. #1
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    Question איפה אתם יושבים על נרגילה/סיגריה/שתייה ואיזה סוג וטעם?

    פה כל אחד ירשום איפה הוא "יושב" עם חברים, משפחה, סבתות, ודודות על נרגילה/סיגריה/שתייה (לא לדחוף לפה סמים הם פשוט לא מעניינים...)

    אני יתחיל

    בבית- נרגילה סיגריה ושתייה

    בבית ספר (בזמנו..)- סיגריה נרגילה לפעמים וכמובן החבר הכי טוב שלי הערק (מה הייתי עושה למורים עם השתייה החריפה אתם נפטרים !)

    אצל חברים -נרגילה ושתייה

    סוג וטעם- סיגריה- מרלבורו אדום, נרגילה- אביטח (!!), שתייה- שיבס, ערק, בוכה בוכה (ערק טוניסאי קטלני), אבסולוט, בלק לבל, ופטל שיש....


    דיון פורה !

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    All Ya Nigger'Z Die
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    96
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בבית לבד עם חברים נרגילה...
    או בים או סתם בחוץ
    טעם=הרבה
    וודקה=אני בן 13 ללא שתיתי הרבה רק פעם אחת קנינו פילנדיה...



  4. #3
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נרגילה בדרך כלל בבית של חבר, טבק תפוח כפול.
    סיגריות בכל מקום, נקסט כחול.
    שתיה איפה שבא לי, אם זה לפני מסיבה או סתם ישיבה עם חברים, אנחנו בדרך כלל שותים רוסקי ולפעמים מגוונים על גרייגוס או ואן גוך.
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  5. #4
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נרגילה ? בדרך כלל שאני מעשן אותה ביכלל בחדר בבית או במרפסת ולא יוצא לעשן הרבה נרגילה
    סיגריות ? הפסקתי

  6. #5
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נרגילה אצל חברים, חחח עוד מעט 18 ועוד לא סיפרתי להורים שאני מעשן - אבטיח נכון להיום..
    סיגריות, כשאני בבית ספר או עם חברים, כשאני לבד לא בא לי (תראו מה זה התמכרות טהורה להרגל) - כאמל צהוב אבל מתחילה לעצבן אותי בזמן האחרון ואני לא יודע מה לנסות.

  7. #6
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Peace צפיה בהודעה
    נרגילה אצל חברים, חחח עוד מעט 18 ועוד לא סיפרתי להורים שאני מעשן - אבטיח נכון להיום..
    סיגריות, כשאני בבית ספר או עם חברים, כשאני לבד לא בא לי (תראו מה זה התמכרות טהורה להרגל) - כאמל צהוב אבל מתחילה לעצבן אותי בזמן האחרון ואני לא יודע מה לנסות.
    תנסה להחליף למרלבורו לייט


    עוד תגובות !

  8. #7

    ברירת מחדל

    שרוצים להשקיע הולכים לפארק עם דשא ופותחים נרגילה ובצד גזייה עם קפה שחור. אבל בכללי יושבים במרפסת של מישהו ופותחים נרגילה, בירות, וודקה ומשקאות אנרגיה וחטיפים. סיגריות אני מעשן כל היום, בלי קשר.

  9. #8
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    ג'יקוב
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    30
    הודעות
    174
    לייקים
    11
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחריי הבצפר לפעמים יש שמה מלא שמעשנים אז אני שם לפעמים בתיק ואז אחריי הבצפר

  10. #9
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    שרוצים להשקיע הולכים לפארק עם דשא ופותחים נרגילה ובצד גזייה עם קפה שחור. אבל בכללי יושבים במרפסת של מישהו ופותחים נרגילה, בירות, וודקה ומשקאות אנרגיה וחטיפים. סיגריות אני מעשן כל היום, בלי קשר.
    ציטוט נכתב במקור על ידי AnerchX צפיה בהודעה
    אחריי הבצפר לפעמים יש שמה מלא שמעשנים אז אני שם לפעמים בתיק ואז אחריי הבצפר

    לא הבנתי אותך

  11. #10
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    ג'יקוב
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    30
    הודעות
    174
    לייקים
    11
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי יפתח86 צפיה בהודעה
    לא הבנתי אותך
    מה יש לא להבין כפרה ?

    שמים נרגילה בתיק.. יותר נכון חבר שלי שם.

    ניגמר הבצפר.

    הולכים לאיזה ספספל ומעשנים..


    אבל ברגיל אני מעשן לבד או שלפעמים יוצא החוצה אם חברים אבל הרוב זה אחריי הבצפר..

  12. #11
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AnerchX צפיה בהודעה
    מה יש לא להבין כפרה ?

    שמים נרגילה בתיק.. יותר נכון חבר שלי שם.

    ניגמר הבצפר.

    הולכים לאיזה ספספל ומעשנים..


    אבל ברגיל אני מעשן לבד או שלפעמים יוצא החוצה אם חברים אבל הרוב זה אחריי הבצפר..
    ככה זה יותר ברור מאשר "אחריי הבצפר לפעמים יש שמה מלא שמעשנים אז אני שם לפעמים בתיק ואז אחריי הבצפר"



    אנשים מעושנים תגיבו !
    נערך לאחרונה על ידי יפתח86; 14-09-2011 בשעה 23:54.

  13. #12
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    דן
    תאריך הצטרפות
    03/2011
    הודעות
    149
    לייקים
    4
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נרגילה - גינות,ים,בבתים
    סיגריה - כל מקום
    שתייה - בבית או בבר

  14. #13
    PureToxic
    אורח

    ברירת מחדל

    ביית ליפעמים נרגילה ובהפועל או בשיקון (גן שעשועים נרגילה)
    סיגריה כל מקום בית בית ספר בחוץ
    שתיה בקורש או ליד הבריכה בעפולה עלית חחח

  15. #14
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי this_guy צפיה בהודעה
    ביית ליפעמים נרגילה ובהפועל או בשיקון (גן שעשועים נרגילה)
    סיגריה כל מקום בית בית ספר בחוץ
    שתיה בקורש או ליד הבריכה בעפולה עלית חחח
    איפה אתה לומד ??? (אני מעפולה עלית)

  16. #15
    משתמש מתחיל האוואטר של JustMs
    שם פרטי
    פבל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    28
    הודעות
    327
    לייקים
    2
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נרגיילה-עם חבריים בחוץ בשכונה
    שתייה-אצל חבריים אבל רק קולה ונסטיי וכאלה חחח
    סיגריות-הפסקתיי אבל עישנתיי כל מה שהבייאו ליי ובחוץ..



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:30.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,313 | הודעות: 8,214,907 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect