פה כל אחד ירשום איפה הוא "יושב" עם חברים, משפחה, סבתות, ודודות על נרגילה/סיגריה/שתייה (לא לדחוף לפה סמים הם פשוט לא מעניינים...)
אני יתחיל
בבית- נרגילה סיגריה ושתייה
בבית ספר (בזמנו..)- סיגריה נרגילה לפעמים וכמובן החבר הכי טוב שלי הערק (מה הייתי עושה למורים עם השתייה החריפה אתם נפטרים !)
אצל חברים -נרגילה ושתייה
סוג וטעם- סיגריה- מרלבורו אדום, נרגילה- אביטח (!!), שתייה- שיבס, ערק, בוכה בוכה (ערק טוניסאי קטלני), אבסולוט, בלק לבל, ופטל שיש....
דיון פורה !



ציטוט ההודעה






