קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 92
    הודעה אחרונה: 10-02-2007, 20:36
  2. שאלה די מוזרה
    על ידי קופיקו בפורום אופנה וטיפוח
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-08-2006, 04:14
  3. יש לי שאלה די מוזרה בקשר לקיום יחסי מין
    על ידי flashy boy בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-08-2006, 14:09
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

שאלה די מוזרה

  1. #1
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    גיל
    33
    הודעות
    66
    לייקים
    3
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל שאלה די מוזרה

    שלום היום בבסיס בא אלינו נציגה מהמלחמה בסרטן
    ואני סיפרתי לה שאני מעשן וכו
    אבל אמרתי לה שאני מעשן מקסימום 2 סיגריות ביום ואני משאיר את זה ככה כל הזמן!
    והיא אמרה שמי שאין לו סיגריה קבועה ומעשן רק 2 מתי שהוא מעשן
    אז כול עוד הוא לא יעלה את הצריכה יותר מ 2 סיגריות הוא לא יתמכר!

    והיא הייתה מעשן איזה 20 שנה

    האם זה נכון?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    חחח כולם מתחילים מ2 ליום... אין בנאדם אחד שמעשן עכשיו 1-3 קופסאות ביום שלא התחיל מ2 ביום... כולם אומרים לעצמם שהם לא יעלו... "רק 3 ביום זה לא הרבה"... "רק 5 ביום זה כולה רבע קופסה"... "רק חצי קופסה אני לא אהיה מאלה שמעשנים קופסה"... "רק קופסה אני בחיים לא אעלה ואהיה כמו אלו שמעשנים 2 קופסאות"... וכו'

  4. #3
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    גיל
    33
    הודעות
    66
    לייקים
    3
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    חחח כולם מתחילים מ2 ליום... אין בנאדם אחד שמעשן עכשיו 1-3 קופסאות ביום שלא התחיל מ2 ביום... כולם אומרים לעצמם שהם לא יעלו... "רק 3 ביום זה לא הרבה"... "רק 5 ביום זה כולה רבע קופסה"... "רק חצי קופסה אני לא אהיה מאלה שמעשנים קופסה"... "רק קופסה אני בחיים לא אעלה ואהיה כמו אלו שמעשנים 2 קופסאות"... וכו'
    חחח אתה צודק!
    אבל חלק גדול מהמעשנים הם עושים פוזות על חברים בתיכון וכו ומעשנים כל רגע רק כדי שיראו אותם מעשנים וכדי שישתלבו בשכבה
    אני מעשן רק שאני עם חבר אין לי כל כך עניין לעשן לבד
    אני מקווה שאני לא יעלה את הצריכה!
    כי אבא של חבר שלי מעשן מגיל 15 עד עכשיו (בן 41} רק 5-8 סיגריות ביום ובחיים לא עלה את הצריכה ולא משנה איזה סוג סיגריה זה!
    (הוא סיפר לי )

  5. #4
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תשמע אני יגיד לך בתכלס (לאנונימי יותר) אם אתה רוצה אז אין את כל הבולשיט.
    אם אתה באמת רוצה אתה יודע מתי אתה עובד על עצמך ומתי להפסיק.
    אני אישית לא עובר את ה-5 סיגריות ביום (ירדתי מחצי קופסא ושלושת רבע קופסא, יעני כשראיתי שהמצב מגיע לקופסא ביום וזה לא מתאים לי) כי ככה אני רוצה.
    אז נכון זה מציק כי אני רגיל לעשן כל הפסקה בבית ספר, אז אתה אומר וואלה עכשיו אני לא יעשן נשמור להפסקה הבאה.

    תאמין לי אני יותר נהנה מהסיגריה כי אני לא מעשן ישר שאני רוצה.
    --
    פותח האשכול, מה שהיא אמרה, נכון.
    אבל אתה מתעלם מהפרט הקטן של "מי שאין לו סיגריה קבועה" כלומר לא מעשן יומית מעשן פעם ב.. וסוגר באותו יום מקסימום 2 סיגריות זה לא פוגע כי הגוף מנקה את עצמו כל הזמן והכמות הזאת מאפשרת לו לחזור למצב הנורמלי.

  6. #5
    ילד בן 9 שמפקח על דיון וקהילה האוואטר של afx
    תאריך הצטרפות
    06/2011
    הודעות
    5,716
    לייקים
    2359
    נקודות
    237
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Peace צפיה בהודעה
    תשמע אני יגיד לך בתכלס (לאנונימי יותר) אם אתה רוצה אז אין את כל הבולשיט.
    אם אתה באמת רוצה אתה יודע מתי אתה עובד על עצמך ומתי להפסיק.
    אני אישית לא עובר את ה-5 סיגריות ביום (ירדתי מחצי קופסא ושלושת רבע קופסא, יעני כשראיתי שהמצב מגיע לקופסא ביום וזה לא מתאים לי) כי ככה אני רוצה.
    אז נכון זה מציק כי אני רגיל לעשן כל הפסקה בבית ספר, אז אתה אומר וואלה עכשיו אני לא יעשן נשמור להפסקה הבאה.

    תאמין לי אני יותר נהנה מהסיגריה כי אני לא מעשן ישר שאני רוצה.
    --
    פותח האשכול, מה שהיא אמרה, נכון.
    אבל אתה מתעלם מהפרט הקטן של "מי שאין לו סיגריה קבועה" כלומר לא מעשן יומית מעשן פעם ב.. וסוגר באותו יום מקסימום 2 סיגריות זה לא פוגע כי הגוף מנקה את עצמו כל הזמן והכמות הזאת מאפשרת לו לחזור למצב הנורמלי.
    אני לא יודע לגבי כל השאר אבל לעשן 2 סיגריות ביום לא עוזר לגוף לחזור למצבו הנורמאלי
    ובטח שלא תוך 24 שעות

    אם יש לך פצע ביד הוא נסגר תוך יום?
    עכשיו תחשוב שאתה כל הזמן פותח אותו (כלומר מעשן עוד סיגריה)
    -הוא לא יסתם לעולם

  7. #6
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני רושם שזה לא נכון על יומית ואתה רושם שאני טועה ורושם בידיוק מה שרשמתי ?

  8. #7
    ילד בן 9 שמפקח על דיון וקהילה האוואטר של afx
    תאריך הצטרפות
    06/2011
    הודעות
    5,716
    לייקים
    2359
    נקודות
    237
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Peace צפיה בהודעה
    אני רושם שזה לא נכון על יומית ואתה רושם שאני טועה ורושם בידיוק מה שרשמתי ?
    אתה רשמת שאם לא מעשנים יומיות וסוגרים את כל יום עם מקסימום 2 סיגריות הגוף מצליח לחזור למצב נורמאלי כי יש לו מספיק זמן לנקות את החומר (24 שעות - יום)

    אני אמרתי שזה לא נכון והבאתי דוגמה של פצע ביד

  9. #8

    ברירת מחדל

    קראתי שאפילו אם מעשנים רק סיגריה אחת ביום לגוף יש סיכוי גבוה במאות אחוזים לחטוף מוטציות סרטניות. (אמנם בכמות של 1-2 הסיכוי הוא די נמוך, אבל הוא יותר גבוה מלא לעשן בכלל.)
    נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 17-09-2011 בשעה 20:56.

  10. #9
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    גיל
    33
    הודעות
    66
    לייקים
    3
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מצטער שלא עניתי
    אני חולה מת
    אני רק שאלתי על ההתמכרות!! אני מודע לסכנות שבעישון.
    נערך לאחרונה על ידי dannis0855; 18-09-2011 בשעה 22:15.

  11. #10
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    36
    הודעות
    650
    לייקים
    128
    נקודות
    69
    משפט מחץ
    When life hands you lemons – you make lemonade
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש לי שאלה אחרת דניס.
    אם אתה מעשן כולה 2 סיגריות ביום, ולא אכפת לך איזה, ולא כיף לך לעשן לבד אלא רק לבד, וזה לא בשביל פוזה...
    למה אתה לא מפסיק?!

    תהיה בטוח שגם ה2 סיגריות האלה פוגעות בך, ברור שלא כמו למעשן כבד יותר.
    אבל למה להכניס רעל לגוף, בתדירות כזו שהיא לא באמת לשם צורך, והיא לא מביאה הנאה?

    אני התחלתי בגיל 12, אני לא אשכח את היום הזה.
    זה היה סוכות וחבר עישן אז ביקשתי ממנו, וישבנו רק אני והוא, לא תגיד עשיתי את זה בשביל שבחורות או חברים יראו אותי מעשן, זה אף פעם לא שיחק לי תפקיד.
    בקיצור, לקחתי ממנו שאכטה, ואז עוד שאכטה, ואז סיגריה ואתה מבין את ההמשך נכון?
    אם לא, אז בסוף השבוע של סוכות כבר הייתי עם קופסא בכיס, אמנם לא עישנתי קופסא ביום, ואחד היה קונה קופסא ו2 אחרים נופלים עליו, ואז מישהו אחר קונה ונופלים עליו... מי שיש לו כוח לקנות באותו רגע.
    8 שנים לאחר מכן אני הגעתי למצב שאני מעשן 2 קופסאות ביום, שיש לי בבית לפחות 3 פקטים - כדי שאני לא ייתקע...

    ובסוף החודש הזה אני סוגר חצי שנה בלי שאכטה אפילו!
    אני יכול להגיד לך, קבל עם ועדה, שזה הדבר הכי קשה שעשיתי.
    זאת התמודדות יום-יומית, זה צורך שלצערי לא עבר לי עד היום.
    כשאני רואה סיגריה על הרצפה אני מת להרים אותה ולעשן, כשחבר מעשן לידי אני מת לגזור לו את האצבעות רק כדי לקחת לו את הסיגריה, כשאני שותה בפאב אני מוכן לוותר על כליה בשביל שתהיה לי הקאמל שלי בין האצבעות...

    לזה אתה רוצה להגיע?

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    הכל פסיכולוגי !

    כשאני יוצא עם חברים בימי חמישי לפאבים אני מסוגל לעשן מינימום 6 סיגריות (אני אוהב לעשן סיגריות כשאני שותה).
    ובשאר השבוע אני בכלל לא חושב על זה, אין לי צורך ואין לי חשק בכלל לעשן סיגריות.

    זה הכל בראש אחי, אם באמת לציב לעצמך 2 סיגריות ליום אין סיבה שתעשן יותר מזה.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  13. #12
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    גיל
    33
    הודעות
    66
    לייקים
    3
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    די משעמם בבסיס
    אני מעשן בשביל להעביר זמן עם חבר בבסיס
    כי חוץץ מזה כמעט אין לנו נושאי שיחה אנחנו מכיתה ח ביחד בכיתה ואנחנו מסתובבים וכו
    אבל בבסיס שבצבא משעמם תחת!!!
    זה דבר בשביל להעביר זמן
    אני עכשיו 6 ימים בלי סיגריה ואין לי בעיה כל כך
    :-)
    שאני יוצא לשבתות אין לי בכלל עניין לעשן
    אפילו עם אני שותה
    ואפילו במסיבות!
    מקווה שישאר 2 ליום
    ודרך אגב קוראים לי גבריאל

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 13:44.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,472 | הודעות: 8,215,066 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect