שלום היום בבסיס בא אלינו נציגה מהמלחמה בסרטן
ואני סיפרתי לה שאני מעשן וכו
אבל אמרתי לה שאני מעשן מקסימום 2 סיגריות ביום ואני משאיר את זה ככה כל הזמן!
והיא אמרה שמי שאין לו סיגריה קבועה ומעשן רק 2 מתי שהוא מעשן
אז כול עוד הוא לא יעלה את הצריכה יותר מ 2 סיגריות הוא לא יתמכר!
והיא הייתה מעשן איזה 20 שנה
האם זה נכון?



ציטוט ההודעה
)



