|
|
"מאשר ללדעת שזה נמצא איפשהו ולחזור לקחת"? חחח התירוצים שלך נהיים גרועים מרגע לרגע. היית שם את זה ברחוב איפשהו תוך שעה מקסימום היית חוזר זה לא היה שם. לא התכוונתי שתחביא את זה איפשהו, התכוונתי שתניח את זה על איזה ספסל או משהו ופשוט תשאיר את זה שם ולך.
רגע, קודם כל נמחקו מפה הודעות עם קללות, ואז אני מקבל אזהרה על קללות, ועכשיו אני מקבל אזהרה על הודעה בלי קללות? אוקי
נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 13-09-2011 בשעה 23:42.
איך הולך אם אפשר לשאול ?![]()