
נכתב במקור על ידי
itzik360
הבעיה היא כזאת,היום לא התקשרתי לנגד שלי ממש על הבוקר, כי רציתי להתקשר אליו אחרי שאני כבר יוציא את הגימלים, הקטע הוא שהנגד התקשר אליי והוא אמר לי שהצבא מחוייב להביא לי לראות רופא עד 24 שעות, אז שאני יבוא בינתיים ליחידה, חשבתי עם עצמי ואני לא מספיק מסופר כמו שהוא רוצה אז אמרתי יהיה יותר חכם להוציא גימלים וככה לא יהיה לו מה לעשות אז הוצאתי שני גימלים, ואז הוא אמר לי שאני יבוא יום ראשון מסופר בצורה תקנית אם לא אני יישפט, אם אני יתקשר אליו יום ראשון שאני רוצה ללכת לרופא הוא יגיד לי תבוא עכשיו בפקודה ומחר אני ייתן לך לראות רופא...מה אני עושה במצב הזה????