קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. ניפרדתי מהחברה..ולא יודע מה לעשות
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 22-06-2007, 13:35
  2. [שאלה]מה אתם ממליצים לי לעשות?
    על ידי Pirate בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-09-2006, 01:47
  3. אני מאוהב ולא יודע מה לעשות סיפור ארוך
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-08-2006, 18:30
  4. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-07-2006, 01:10
  5. [שאלה] בקשר לרשת(אני רוצה לעשות)
    על ידי DoGow בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 21:54
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

[שאלה] מיואש ולא וידע מה לעשות

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    36
    הודעות
    127
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [שאלה] מיואש ולא וידע מה לעשות

    שלום חבר'ה
    לפני שבועיים הגעתי לשירות הסדיר שלי אחרי שעשיתי טירונות 02 עכשיו יש לי צלקת גדולה שרק השיער מסתיר אותה ואני צריך להוציא פטור שיער,עכשיו בטירונות ראיתי רק חופ"ל ולא ראיתי רופא שיכל להביא לי פטור שיער וגם זה לא עניין שם אף אחד..עכשיו שהגעתי לסדיר אז הנג שלי אמר לי שאין רופא צבאי בקירייה שני ילך להוציא בקופ"ח מאוחדת,הלכתי למאוחדת והרופא אמר לי שאיו לו סמכות לתת לי פטורים כזה וגם זה לא מופיע לו בכלל במחשב,אמרתי את זה לנגד שלי זה לא מעניין אותו הוא אמר לי להסתפר אבל אני לא וויתרתי והצלחתי להיכנס לקב"ן בלי תור, והקב"ן אמר לי שהוא לא יכול לתת לי פטור ולא מתעסק בזה והוא נתן לי מספר של מית"ר שבעצם אני מפקסס אליהם את החוות דעת מהרופא משפחה והם מחליטים אם להביא לי פטור שיער קבוע או לא,עכשיו עד אז הוא רוצה שאני יסתפר באופן תקני כי אין לי פטור ואני מסביר לי שזה יפגע לי בביטחון והכל אבל זה לא מעניין אותו,היום הוצאתי גימלים כי אני פשוט לא יכול לעמוד בזה והוא אמר לי שיום ראשון אני יגיע מסופר באופן תקני..אני לא יודע מה לעשות אני ינסה להוציא גימלים עד שאני יקבל את הפטור שיער וזה לא יהיה פשוט,אבל האם זה אפשרי שהוא יציב לי אולטימתום כזה? מה כדאי לעשות?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    יונתן
    תאריך הצטרפות
    06/2011
    הודעות
    41
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אין לך מה להיכנס ראש עם הנגד שלך...לא בסמכותו לאשר לך דבר כזה וגם אם על המזל שלך יתפוס אותך הרס"ר/מ.צ. הדבר האחרון שמעניין אותם זה אם אתה בתהליכים או לא.
    תתחיל בפרוצדורה שאמרו לך ותקווה לטוב. אם גם זה לא יילך תחשוב מה לעשות הלאה, אבל בינתיים עוד לא קיבלת מהם תשובה בכלל...

    בהצלחה

  4. #3
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    להבא, תקפיד על פיסוק ומשפטים, אפילו במגילת אסתר יש פיסוק.
    בכל מקרה, תוציא גימלים(קרייה, מאוחדת/מכבי, גימלים - לא מסובך). ברגע שתקבל את הפטור שלך, תחזור. תסביר לנגד שזה המצב - אין לו סמכות לעשות משהו אחר.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  5. #4
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    36
    הודעות
    127
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    להבא, תקפיד על פיסוק ומשפטים, אפילו במגילת אסתר יש פיסוק.
    בכל מקרה, תוציא גימלים(קרייה, מאוחדת/מכבי, גימלים - לא מסובך). ברגע שתקבל את הפטור שלך, תחזור. תסביר לנגד שזה המצב - אין לו סמכות לעשות משהו אחר.
    הבעיה היא כזאת,היום לא התקשרתי לנגד שלי ממש על הבוקר, כי רציתי להתקשר אליו אחרי שאני כבר יוציא את הגימלים, הקטע הוא שהנגד התקשר אליי והוא אמר לי שהצבא מחוייב להביא לי לראות רופא עד 24 שעות, אז שאני יבוא בינתיים ליחידה, חשבתי עם עצמי ואני לא מספיק מסופר כמו שהוא רוצה אז אמרתי יהיה יותר חכם להוציא גימלים וככה לא יהיה לו מה לעשות אז הוצאתי שני גימלים, ואז הוא אמר לי שאני יבוא יום ראשון מסופר בצורה תקנית אם לא אני יישפט, אם אני יתקשר אליו יום ראשון שאני רוצה ללכת לרופא הוא יגיד לי תבוא עכשיו בפקודה ומחר אני ייתן לך לראות רופא...מה אני עושה במצב הזה????

  6. #5
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי itzik360 צפיה בהודעה
    הבעיה היא כזאת,היום לא התקשרתי לנגד שלי ממש על הבוקר, כי רציתי להתקשר אליו אחרי שאני כבר יוציא את הגימלים, הקטע הוא שהנגד התקשר אליי והוא אמר לי שהצבא מחוייב להביא לי לראות רופא עד 24 שעות, אז שאני יבוא בינתיים ליחידה, חשבתי עם עצמי ואני לא מספיק מסופר כמו שהוא רוצה אז אמרתי יהיה יותר חכם להוציא גימלים וככה לא יהיה לו מה לעשות אז הוצאתי שני גימלים, ואז הוא אמר לי שאני יבוא יום ראשון מסופר בצורה תקנית אם לא אני יישפט, אם אני יתקשר אליו יום ראשון שאני רוצה ללכת לרופא הוא יגיד לי תבוא עכשיו בפקודה ומחר אני ייתן לך לראות רופא...מה אני עושה במצב הזה????
    מוציא עוד גימלים. אתה בקרייה, בקופת חולים אזרחית - להוציא גימלים זה כמו לקנות חלב בסופר.
    אם יש לך רישיון לאופנוע אתה יכול להחליק איתו בהכי קטנה - תקבל פיצויים וגימלים לכמה חודשים טובים.

    *אין באמור לעיל שום המלצה להונות את צה"ל/חברות ביטוח.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  7. #6
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    36
    הודעות
    127
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    מוציא עוד גימלים. אתה בקרייה, בקופת חולים אזרחית - להוציא גימלים זה כמו לקנות חלב בסופר.
    אם יש לך רישיון לאופנוע אתה יכול להחליק איתו בהכי קטנה - תקבל פיצויים וגימלים לכמה חודשים טובים.

    *אין באמור לעיל שום המלצה להונות את צה"ל/חברות ביטוח.
    אבל אם אני יתקשר אליו יום ראשון שאני רוצה ללכת לרופא, הוא יגיד לי תבוא עכשיו בפקודה ומחר אני ייתן לך לראות רופא...מה אני עושה במצב הזה???

  8. #7
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מתקשר מודיע שיש לך גימלים בבוקר מוקדם, לפני שאתה צריך להיות בבסיס. ואז אתה הולך לרופא ומוציא גימלים על הבוקר.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    36
    הודעות
    127
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    מתקשר מודיע שיש לך גימלים בבוקר מוקדם, לפני שאתה צריך להיות בבסיס. ואז אתה הולך לרופא ומוציא גימלים על הבוקר.
    אבל הוא בטח ייקלוט שזה חרטה כי הרופא משפחה מתחיל לקבל משעה 8:00 בבוקר..לא?

  10. #9
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי itzik360 צפיה בהודעה
    אבל הוא בטח ייקלוט שזה חרטה כי הרופא משפחה מתחיל לקבל משעה 8:00 בבוקר..לא?
    תקבע בדיקות דם בכאילו, תגיד לנגד שלך שאתה בשעה 7 ואז אתה נכנס לרופא.
    נו מה זה גנון, פשוט תגיד לו משהו שיש בבוקר משהו ויש מצב שאתה תאחר כי אתה אצל הרופא
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  11. #10
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פשוט תסתפר מי ישמע מה אמרו לך לעשות, תקבל פטור אח"כ, יגדל השיער וגמרת ת'סיפור, חלאס ללכת ראש בראש עם הצבא.

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 11:10.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,837 | הודעות: 8,214,431 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect