אני חושב שמכבי תקח את האליפות
מי תקח את האליפות לפי דעתכם ?
אני חושב שמכבי תקח את האליפות
מי תקח את האליפות לפי דעתכם ?
מנהל פורום HaxBall לשעבר.
|
|
מתוך: כלכליסט
ניק קאר כתב ספר המסביר איך האינטרנט פוגע לנו במוח והופך אותנו לשטחיים. איש לא שמע על הספר עד שהוא "תורגם" לסרטון ביוטיוב והפך ללהיט ויראלי והוכיח בדיוק את מה שקאר טוען![]()
מזמן אבל מזמן הפכו את זה ללא לקבוצה אחת, עד לשנים האחרונות מכבי תל אביב פירפרה את הליגה עד שחשבו איך להרוס את רצף ולקלקל למכבי תל אביב. כשעשו את הפיינל פור מהיותר ולא טוב הרבה זה כשמכבי מגיעה לגמר לאחר עונה כשהיא לא מתאמצת ומפרפת אותה בהפרש רב כשבגמר כשרבע שלישי ורביעי שלה לא טובים היא מפסידה את האליפות, זה מגעיל ומקווה שישנו כבר את זה.
ספוילר:
לדעתי מכבי
אבל זאת לא ליגה של קבוצה אחת עובדה שגם אחרות לוקחות אליפות
אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.
pippo inzaghi segna per noi
מכבי ובגדול אתם כולכם אהבלים אוהדי הפועל !!!!
מכביייי מכביייי שלייייי !!!!!