הגארד הצהוב מדבר על הכל בראיון מיוחד: "ידוע לי שיוגב עשוי להישאר, אבל אני מגיע בסיטואציה שונה ממנו". בלאט? "בטוח שנעבוד מצויין". על החיבור למכבי: "התרגשות גדולה, אני חי מהקהל". הפרישה מהנבחרת? "החלטה קשה''
מורן רוט הגיע לנקודה החשובה ביותר בקריירה. הגארד שרץ באולמות הכדורסל שלנו במשך קרוב לעשור סגר בקיץ הנוכחי במכבי ת"א ובכך הגיע לפסגה בכל הקשור לכדורסל המקומי שלנו. העזיבה של יוגב אוחיון למעשה פתחה את הדרך למי שהיה הסמל של הפועל חולון, ואף זכה איתה באליפות ההיסטורית.
"אני מסתכל על הדרך שעשיתי ואני לא מאמין שעברתי את כל מה שעברתי", מספר רוט,"הייתי בלאומית, בקבוצות תחתית ואז הגעתי לחולון. זו היתה פסגת הקריירה, במיוחד כשהדרך כל כך קשה ולא מאמינים בך. אני אמנם לא הכי גבוה או הכי חזק ולא נתנו לי הרבה סיכוי. אף פעם לא הכתירו אותי כשחקן עתיד של מכבי. תמיד הייתי צריך להוכיח את עצמי ולהגיע לטופ של הטופ. זה הכי מתוק שיש".
לכתבה המלאה והסרטון: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.128182.html
רוט זה שחקן שהגיע, וכדי לתרום.
הוא לא הגיע בגיל הזה בשביל לשבת במכבי על הספסל.
זה שחקן שאני אישית מחזיק ממנו המון, שחקן שיכול לתת מהלכים שלוקחים משחקים ברגעי הכרעה.
אני לא מאמין שאוחיון יגיע בסוף למכבי, לכן הכל יהיה עליו.
שיהיה למורן בהצלחה, שחקן ענק !





ציטוט ההודעה
