קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] כספי : בלאט רוצה אותי במכבי
    על ידי Michael בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-11-2011, 23:29
  2. [שאלה] למה לא רצו אותי?!
    על ידי Scofield בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2011, 20:50
  3. [פרסום] משה דן: "לא רצו אותי בהישרדות אולסטארס"
    על ידי קהלני בפורום הישרדות V.I.P
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-06-2010, 13:03
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 21:48
  5. צריך טובה שניה?. שמישהו יוסיךף אותי ל MSN
    על ידי YaBoy בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-03-2007, 15:30
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

רוט: ''לא אהיה אופציה שניה, רצו אותי במכבי לפני אוחיון"

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל רוט: ''לא אהיה אופציה שניה, רצו אותי במכבי לפני אוחיון"

    הגארד הצהוב מדבר על הכל בראיון מיוחד: "ידוע לי שיוגב עשוי להישאר, אבל אני מגיע בסיטואציה שונה ממנו". בלאט? "בטוח שנעבוד מצויין". על החיבור למכבי: "התרגשות גדולה, אני חי מהקהל". הפרישה מהנבחרת? "החלטה קשה''

    מורן רוט הגיע לנקודה החשובה ביותר בקריירה. הגארד שרץ באולמות הכדורסל שלנו במשך קרוב לעשור סגר בקיץ הנוכחי במכבי ת"א ובכך הגיע לפסגה בכל הקשור לכדורסל המקומי שלנו. העזיבה של יוגב אוחיון למעשה פתחה את הדרך למי שהיה הסמל של הפועל חולון, ואף זכה איתה באליפות ההיסטורית.





    "אני מסתכל על הדרך שעשיתי ואני לא מאמין שעברתי את כל מה שעברתי", מספר רוט,"הייתי בלאומית, בקבוצות תחתית ואז הגעתי לחולון. זו היתה פסגת הקריירה, במיוחד כשהדרך כל כך קשה ולא מאמינים בך. אני אמנם לא הכי גבוה או הכי חזק ולא נתנו לי הרבה סיכוי. אף פעם לא הכתירו אותי כשחקן עתיד של מכבי. תמיד הייתי צריך להוכיח את עצמי ולהגיע לטופ של הטופ. זה הכי מתוק שיש".


    לכתבה המלאה והסרטון: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.128182.html


    רוט זה שחקן שהגיע, וכדי לתרום.
    הוא לא הגיע בגיל הזה בשביל לשבת במכבי על הספסל.
    זה שחקן שאני אישית מחזיק ממנו המון, שחקן שיכול לתת מהלכים שלוקחים משחקים ברגעי הכרעה.
    אני לא מאמין שאוחיון יגיע בסוף למכבי, לכן הכל יהיה עליו.
    שיהיה למורן בהצלחה, שחקן ענק !


    נערך לאחרונה על ידי .Dor.; 25-08-2012 בשעה 14:57.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש באטרף האוואטר של Super Pippo
    שם פרטי
    הייד
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,972
    לייקים
    1623
    נקודות
    4
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    אין דבר חזק יותר מאהבת אם, חוץ מבעיטת אב.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רוט זה שחקן נהדר, אני מתקשה לראות אותו פותח בחמישייה אבל הוא כמו שחקן שישי, הוא יעלה מהספסל לכמה דקות ויתרום כמה נקודות ואסיסטים ויחזור לספסל.
    אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.



    pippo inzaghi segna per noi



  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Super Pippo צפיה בהודעה
    רוט זה שחקן נהדר, אני מתקשה לראות אותו פותח בחמישייה אבל הוא כמו שחקן שישי, הוא יעלה מהספסל לכמה דקות ויתרום כמה נקודות ואסיסטים ויחזור לספסל.
    אני ממש לא חושב שזה יהיה ככה, במיוחד בליגה הישראלית.
    הוא ישחקן מספיק, ואני מאמין שיהיו זמנים שהוא יהיה גם רכז ושחקן מוביל.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:07.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,918 | הודעות: 8,213,511 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect