קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-09-2010, 12:27
  2. [טור דעה] ישראל במוקדמות אליפות אירופה-טור אישי
    על ידי Origin בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-08-2010, 21:04
  3. [מידע] ישראל במוקדמות אליפות אירופה
    על ידי Origin בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-08-2010, 17:28
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-05-2008, 16:17
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-09-2006, 23:48
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

[דיון רשמי] נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה ♦ כל המידע פה (מעודכן) ♦

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל [דיון רשמי] נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה ♦ כל המידע פה (מעודכן) ♦



    נבחרת ישראל בכדורסל, מוקדמות אליפות אירופה


    סגל השחקנים (נכון ל 3 באוגוסט)





    בית הקבוצה (מעודכן ל 7.9)





    לוח המשחקים והתוצאות (מעודכן ל 7.9)

    מח' משחק תוצאת המשחק תאריך המשחק
    1 מונטנגרו - ישראל 75 - 69 15.8
    2 ישראל - אסטוניה 86 - 88 18.8
    3 איסלנד - ישראל 83 - 110 21.8
    4 סלובקיה - ישראל 64 - 82 24.8
    5 ישראל - סרביה 89 - 76 28.8
    6 ישראל - מונטנגרו 71 - 81 30.8
    7 אסטוניה - ישראל 53 - 84 2.9
    8 ישראל - איסלנד 92 - 75 5.9
    9 ישראל - סלובקיה 8.9
    10 סרביה - ישראל 11.9



    משחק ראשון (מונטנגרו 75 - ישראל 69):

    כתבה וצפייה במשחק הראשון:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...127687&lang=HE

    לימונד מגיב לאחר המשחק הראשון:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...127705&lang=HE

    אכן הפסד מבאס במשחק הראשון, משחק נגד קבוצה חלשה יחסית, ועוד אחרי שהובלנו 8 ברבע האחרון,
    אך עוד הרבה משחקים לפנינו.
    נקווה להצלחה רבה של הנבחרת במשחקים, והבטחת העלייה לאליפות אירופה.
    שיהיה בהצלחה



    משחק שני (ישראל 86 - אסטוניה 88):
    כתבה וצפייה במשחק השני:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...127801&lang=HE\

    שיבק מגיב - אולי היום העצוב ביותר שלי כמאמן הנבחרת:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...127838&lang=HE

    הפסד מאכזב מאוד לנבחרת.
    אחרי הובלה לכל אורך המשחק, ושטויות בסיום הגענו למצב של הארכה שגם אותה הפסדנו.
    נקווה שהנבחרת תרים את עצמה למשחק הבא כי אסור לנו כבר להרשות עוד הפסדים כאלה.



    משחק שלישי (איסלנד 83 - ישראל 110):
    כתבה וצפייה במשחק השלישי:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...127999&lang=HE

    לימונד - אסור לנו להוריד את הרגל מהגז:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128012&lang=HE

    סוף סוף הנבחרת עושה את מה שהייתה צריכה לעשות.
    יום קליעות מדהים של הנבחרת הוביל אותה לניצחון קל על נבחרת חלשה מהבית.
    כמו שלימונד אמר, צריך להמשיך לשחק ככה ולנצח גם המשחק המשחק הבא נגד סלובקיה.



    משחק רביעי (סלובקיה 64 - ישראל 82):
    כתבה וצפייה במשחק הרביעי:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128157&lang=HE

    שיבק - מקווה שנקבל ביטחון לסרביה:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128166&lang=HE

    משחק לא חזק במיוחד של הנבחרת, אבל נגד קבוצה חלשה מאוד.
    הנבחרת הצליחה ליצור פער ולשמור עליו עד סיום המשחק וכך בעצם הוא נגמר.
    לא משחק מיוחד, אני מקווה שהנבחרת תתעורר, תציג יכולת טובה ותנצח את המשחק הקרוב בבית נגד סרביה.
    משחק חשוב מאוד, וככל הנראה גם הכי קשה של הסיבוב הראשון.



    משחק חמישי (ישראל 89 - סרביה 76):
    כתבה וצפייה במשחק החמישי:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128404&lang=HE
    כספי - חיכינו למשחק הזה. החזרנו את כבודנו
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128433&lang=HE

    משחק מעולה של הנבחרת, בזמן חשוב מאוד.
    משחק שהיה פשוט חובה לנצל אותו, ומזל שניצלנו את ההזדמנות.
    עוד משחק חשוב, הוא הבא נגד מונטנגרו.
    שיהיה בהצלחה! ושינצחו כמו גדולים



    משחק שישי (ישראל 71 - מונטנגרו 81):
    כתבה וצפייה במשחק השישי:
    http://www.sport5.co.il/HTML/article...16.128515.html

    משחק לא חזק במיוחד של הנבחרת, והפסד מתסכל מאוד.
    בעיקר הריבאונדים של הנבחרת זה מה שגמר את המשחק..
    הסיכויים לעלייה יורדים, ועכשיו אסור להפסיד אף משחק.
    שיהיה בהצלחה, ומקווה שהנבחרת תתעלה על עצמה.




    משחק שביעי (ישראל 84 - אסטוניה 53):
    כתבה וצפייה במשחק השביעי:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128678&lang=HE

    משחק מצויין של הנבחרת, עם ניצול החולשה של אסטוניה.
    האסטונים שיחקו רע מאוד, והיה ממש מבייש לראות שלקבוצה כזאת הפסדנו בבית.
    בכ"מ, כל הכבוד לנבחרת הישראלית, ושתחזיק את המומנטום של הפירוק הזה לאורך כל הקמפיין.
    אסור להפסיד משחק עד לסיום הסיבוב, ואני מקווה שהנבחרת תצליח בכך.




    משחק שביעי (ישראל 92 - איסלנד 75):
    כתבה וצפייה במשחק השביעי:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128856&lang=HE
    כספי - רגוע בנבחרת:
    http://www.sport5.co.il/articles.asp...128927&lang=HE

    לא ציפינו למשחק כל כך צמוד יחסית עם נבחרת איסלנד,
    אבל יום לא כל כך חזק של הנבחרת גרם לזה.
    כל הכבוד לנבחרת על זה שיצאה מזה, וממשיכה את המסלול לאליפות אירופה.
    שיהיה לה בהצלחה בהמשך, בשני המשחקים החשובים הבאים.



    כל השאלות, הדיונים, הבקשות והפרסומים בקשר לנושא הנ"ל יתבצעו פה.
    מידע שתרצו שאוסיף לראש הנושא (ההודעה הזאת) ניתן לכתוב פה בתגובות.
    נערך לאחרונה על ידי .Dor.; 07-09-2012 בשעה 23:39.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל האוואטר של noamiko112
    שם פרטי
    נועם
    תאריך הצטרפות
    06/2012
    הודעות
    453
    לייקים
    12
    נקודות
    143
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל הכבוד ותודה על הפרסום!!!
    נקווה שהנבחרת יצליחו להתאושש מהניצחון ולהביא גאווה במשחק נגד אסטוניה, צריך להכניס את טיוס לעניינים כי זה התקווה הגדולה שלנו

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל המידה עודכן, והתוצאות עודכנו.
    אתם מוזמנים להגיב ולדון

  5. #4
    משתמש כבוד
    MHFC 1913
    האוואטר של -Max-
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,765
    לייקים
    503
    נקודות
    6,557
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל הכבוד על ההשקעה.
    אחרי שני ההפסדים העלובים בפתיחה, שני הנצחונות האלה ממש לא מרשימים אף אחד, סלובקיה ואיסלנד הם נבחרת ברמה נמוכה מאוד בערך כמו אסטוניה שההפסד לה הוא ביזיון גדול.
    גם במונטנגרו הובלנו ובהחלט היה אפשר לנצח ואני מחשיב את זה ככישלון, היה חסר לשחקנים הרבה מאוד אופי בצמד המשחקים הראשון.
    אין ספק ששני המשחקים הקרובים יהיו משמעותיים מאוד לגבי המשך הקפיין ואנחנו חייבים להשיג שני נצחונות, אחרת המצב באמת יהיה לא טוב.
    נערך לאחרונה על ידי -Max-; 25-08-2012 בשעה 00:42.

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הכל מעודכן!
    עוד משחק מתחיל עכשיו:
    ישראל - מונטנגרו
    שיהיה בהצלחה לנבחרת, משחק חשוב מאוד.

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    האשכול עודכן.
    היום, המשחק השישי:
    אסטוניה - ישראל

    משחק שאם נפסיד אפשר כבר להיפרד מאליפות אירופה.
    ניצחון חשוב מאוד.

  8. #7
    משתמש כבוד
    MHFC 1913
    האוואטר של -Max-
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,765
    לייקים
    503
    נקודות
    6,557
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ככל שההפרש יותר גבוה כך גם האכזבה מהפאשלה המטומטמת נגד אסטוניה בבית.
    אני לא מבין איך הפסדנו לנבחרת חלשה כזאת.
    בכל מקרה לפחות אנחנו תלויים בעצמנו עכשיו, הנצחונות מול איסלנד וסלובקיה בטוחים, הכל יקום וייפול על המשחק מול סרביה בחוץ.

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Max- צפיה בהודעה
    ככל שההפרש יותר גבוה כך גם האכזבה מהפאשלה המטומטמת נגד אסטוניה בבית.
    אני לא מבין איך הפסדנו לנבחרת חלשה כזאת.
    בכל מקרה לפחות אנחנו תלויים בעצמנו עכשיו, הנצחונות מול איסלנד וסלובקיה בטוחים, הכל יקום וייפול על המשחק מול סרביה בחוץ.
    שום דבר כבר לא בטוח, אחרי שרואים שנבחרת כזאת נצחה אותנו.
    למרות שכמו שאמרת, אלה משחקים יותר קלים.
    המשחק הקשה באמת הוא נגד סרביה בבית, שיהיה קשה מאוד לנצח.

  10. #9
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2012
    הודעות
    20
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל הכבוד על השקעה

  11. #10
    משתמש באטרף האוואטר של Super Pippo
    שם פרטי
    הייד
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,972
    לייקים
    1623
    נקודות
    4
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    אין דבר חזק יותר מאהבת אם, חוץ מבעיטת אב.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מאמין שנוכל לנצח את איסלנד וסלובקיה אבל גם לסרביה יש את אותו סכום נקודות וגם משחקים קלים, אז רק במחזור האחרון נדע אם נעלה מהמקום השני.
    אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.



    pippo inzaghi segna per noi



  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היום המשחק נגד סלובקיה.
    במידה וננצח כבר נבטיח את העלייה לאליפות אירופה.
    אני מקווה שזה יהיה משחק קל לנבחרת, ולא יהיו שום בעיות.

    ישראל עלתה ליורובאסקט, כל הכבוד לנבחרת שלנו.
    האשכול ירד מהנעוץ.
    נערך לאחרונה על ידי .Dor.; 09-09-2012 בשעה 07:22.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect