נבחרת ישראל בכדורסל, מוקדמות אליפות אירופה
סגל השחקנים (נכון ל 3 באוגוסט)
בית הקבוצה (מעודכן ל 7.9)
לוח המשחקים והתוצאות (מעודכן ל 7.9)
מח' משחק תוצאת המשחק תאריך המשחק 1 מונטנגרו - ישראל 75 - 69 15.8 2 ישראל - אסטוניה 86 - 88 18.8 3 איסלנד - ישראל 83 - 110 21.8 4 סלובקיה - ישראל 64 - 82 24.8 5 ישראל - סרביה 89 - 76 28.8 6 ישראל - מונטנגרו 71 - 81 30.8 7 אסטוניה - ישראל 53 - 84 2.9 8 ישראל - איסלנד 92 - 75 5.9 9 ישראל - סלובקיה 8.9 10 סרביה - ישראל 11.9
משחק ראשון (מונטנגרו 75 - ישראל 69):
כתבה וצפייה במשחק הראשון:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...127687&lang=HE
לימונד מגיב לאחר המשחק הראשון:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...127705&lang=HE
אכן הפסד מבאס במשחק הראשון, משחק נגד קבוצה חלשה יחסית, ועוד אחרי שהובלנו 8 ברבע האחרון,
אך עוד הרבה משחקים לפנינו.
נקווה להצלחה רבה של הנבחרת במשחקים, והבטחת העלייה לאליפות אירופה.
שיהיה בהצלחה
משחק שני (ישראל 86 - אסטוניה 88):
כתבה וצפייה במשחק השני:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...127801&lang=HE\
שיבק מגיב - אולי היום העצוב ביותר שלי כמאמן הנבחרת:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...127838&lang=HE
הפסד מאכזב מאוד לנבחרת.
אחרי הובלה לכל אורך המשחק, ושטויות בסיום הגענו למצב של הארכה שגם אותה הפסדנו.
נקווה שהנבחרת תרים את עצמה למשחק הבא כי אסור לנו כבר להרשות עוד הפסדים כאלה.
משחק שלישי (איסלנד 83 - ישראל 110):
כתבה וצפייה במשחק השלישי:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...127999&lang=HE
לימונד - אסור לנו להוריד את הרגל מהגז:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128012&lang=HE
סוף סוף הנבחרת עושה את מה שהייתה צריכה לעשות.
יום קליעות מדהים של הנבחרת הוביל אותה לניצחון קל על נבחרת חלשה מהבית.
כמו שלימונד אמר, צריך להמשיך לשחק ככה ולנצח גם המשחק המשחק הבא נגד סלובקיה.
משחק רביעי (סלובקיה 64 - ישראל 82):
כתבה וצפייה במשחק הרביעי:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128157&lang=HE
שיבק - מקווה שנקבל ביטחון לסרביה:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128166&lang=HE
משחק לא חזק במיוחד של הנבחרת, אבל נגד קבוצה חלשה מאוד.
הנבחרת הצליחה ליצור פער ולשמור עליו עד סיום המשחק וכך בעצם הוא נגמר.
לא משחק מיוחד, אני מקווה שהנבחרת תתעורר, תציג יכולת טובה ותנצח את המשחק הקרוב בבית נגד סרביה.
משחק חשוב מאוד, וככל הנראה גם הכי קשה של הסיבוב הראשון.
משחק חמישי (ישראל 89 - סרביה 76):
כתבה וצפייה במשחק החמישי:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128404&lang=HE
כספי - חיכינו למשחק הזה. החזרנו את כבודנו
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128433&lang=HE
משחק מעולה של הנבחרת, בזמן חשוב מאוד.
משחק שהיה פשוט חובה לנצל אותו, ומזל שניצלנו את ההזדמנות.
עוד משחק חשוב, הוא הבא נגד מונטנגרו.
שיהיה בהצלחה! ושינצחו כמו גדולים
משחק שישי (ישראל 71 - מונטנגרו 81):
כתבה וצפייה במשחק השישי:
http://www.sport5.co.il/HTML/article...16.128515.html
משחק לא חזק במיוחד של הנבחרת, והפסד מתסכל מאוד.
בעיקר הריבאונדים של הנבחרת זה מה שגמר את המשחק..
הסיכויים לעלייה יורדים, ועכשיו אסור להפסיד אף משחק.
שיהיה בהצלחה, ומקווה שהנבחרת תתעלה על עצמה.
משחק שביעי (ישראל 84 - אסטוניה 53):
כתבה וצפייה במשחק השביעי:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128678&lang=HE
משחק מצויין של הנבחרת, עם ניצול החולשה של אסטוניה.
האסטונים שיחקו רע מאוד, והיה ממש מבייש לראות שלקבוצה כזאת הפסדנו בבית.
בכ"מ, כל הכבוד לנבחרת הישראלית, ושתחזיק את המומנטום של הפירוק הזה לאורך כל הקמפיין.
אסור להפסיד משחק עד לסיום הסיבוב, ואני מקווה שהנבחרת תצליח בכך.
משחק שביעי (ישראל 92 - איסלנד 75):
כתבה וצפייה במשחק השביעי:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128856&lang=HE
כספי - רגוע בנבחרת:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128927&lang=HE
לא ציפינו למשחק כל כך צמוד יחסית עם נבחרת איסלנד,
אבל יום לא כל כך חזק של הנבחרת גרם לזה.
כל הכבוד לנבחרת על זה שיצאה מזה, וממשיכה את המסלול לאליפות אירופה.
שיהיה לה בהצלחה בהמשך, בשני המשחקים החשובים הבאים.
כל השאלות, הדיונים, הבקשות והפרסומים בקשר לנושא הנ"ל יתבצעו פה.
מידע שתרצו שאוסיף לראש הנושא (ההודעה הזאת) ניתן לכתוב פה בתגובות.








ציטוט ההודעה




