אני מכירה את הפורום הזה שנים והיום נרשמתי, אני חושבת שצריך להחליף עיצוב..
העיצוב הנוכחי הוא ממוצע וישן בטירוף ואפשר לשדרג לדעתי לעיצוב חדש צבעוני יותר ויותר טוב
חוץ מזה משהו שהציק לי זה קטגוריית גרפיקה ואומנות, לדעתי יש לפתוח עוד פורומים כמו צילום, ציור, וידיואו ואנימציה וכו'.




ציטוט ההודעה

