|
|
בדרכים להעביר האנג אובר אחי אין או לפחות אני לא מצליח לחשוב על אחת.
אבל כן יש שיטה דיי להימנע מזה, תלך לישון בלי סוטול.
כלומר אם אתה הולך לישון ומרגיש ממש בחילה לך תקיא הכל החוצה, תשתה קצת קפה חזק, תאכל רבע לימון.
תשתה קצת מים ותחכה איזה חצי שעה ככה ... תבדוק אם אתה צריך עוד להקיא
ואז תלך לישון
יש פול דרכים
כרוסי אני יספר לך כמה
איך להעביר יובש בגרון למרות שאתה שותה >>>>> כמה לגימות מרויון או אש יעשו את העבודה
כאב ראש וכבדות >>>> לשתות קצת בירה ברוסיתעברית זה נקרא להיתפחמל או לשתות תמיץ של המלפפונים אבל במלך לא בחומץ
הינה כמה דברים שיעבירו לך את ההנג אוור
יש גם תרופה ברוסיה שניקרת זורקס zoreks
להעביר האנגאובר רק בשתיית מים.
שים בקבוק מים ליד המיטה ושתה כמה שיותר, אם תשתה איזה ליטר ליטר וחצי תאמין לי בקושי תרגיש שהשתכרת.