כשהיית באיימקס היית גם במוזיאון השעווה?
|
|
תודה לכולם חוץ משי.
חח לפעם הבאה תדע (:
ברוך שובך
תגיד לי מה אתה רציני? ישם 2 מטר הייתי בחופש הגדול האחרון שם..
שירות נ-ה-ד-ר בריכה הכי גבוה עד 2 מטר... חדרים עם מזגן פלזמות הכללללללל..
נראלי אתה טועה בשם של המלון..
ברוך שובך![]()