בטח לאף אחד לא אכפת שחזרתי נכון?
אבל לא משנה..
בקיצור,
הייתי במלון לא ממש טוב :
ברכה קטנה עם עומק קטן עד מטר 40,
שירות לא משהו :\
בקיצור הייתי במלון Magic Palace,
מלון נחמד מרשת מלונות פתאל..
אין לי הרבה מה לספר, פשוט לא הייתי פה והמפקחים שלי כבר אולי בהתלבטות..
טוב אני ימשיך למי שחשב שפרשתי.



ציטוט ההודעה















