קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מגיע לי מזל טוב D: .
    על ידי FixBoy בפורום דיבורים
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 13-10-2007, 19:20
  2. מגיע לי מזל טוב כנסו תמזלטו :]
    על ידי AvixTz בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 11-09-2007, 18:47
  3. מגיע לי מזל טוב !
    על ידי סטלן16 בפורום דיבורים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 16-08-2007, 15:46
  4. חבר'יה מגיע לי מזל טוב..
    על ידי LinkinH בפורום דיבורים
    תגובות: 86
    הודעה אחרונה: 13-11-2006, 16:21
  5. מגיע לי מזל טוב
    על ידי MayMon בפורום דיבורים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 20-06-2006, 12:33
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 24 מתוך 24

חברים מגיע לי מזל טוב, סוף סוף הפסקתי לעשן!! - עמוד 2

  1. #16
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    אה כן, התלבלתי. אבל עדיין לא היית צריך לזרוק את זה לפח. אם כבר לזרוק, לפחות היית שם את זה ברחוב איפשהו.
    יותר עדיף לי לקרוע אותם מאשר ללדעת שזה נמצא איפשהו ולחזור לקחת
    אני שלם עם ההחלטה על הפקטים וביכלל על הפסקה של העישון

  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    "מאשר ללדעת שזה נמצא איפשהו ולחזור לקחת"? חחח התירוצים שלך נהיים גרועים מרגע לרגע. היית שם את זה ברחוב איפשהו תוך שעה מקסימום היית חוזר זה לא היה שם. לא התכוונתי שתחביא את זה איפשהו, התכוונתי שתניח את זה על איזה ספסל או משהו ופשוט תשאיר את זה שם ולך.

  4. #18
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    "מאשר ללדעת שזה נמצא איפשהו ולחזור לקחת"? חחח התירוצים שלך נהיים גרועים מרגע לרגע. היית שם את זה ברחוב איפשהו תוך שעה מקסימום היית חוזר זה לא היה שם. לא התכוונתי שתחביא את זה איפשהו, התכוונתי שתניח את זה על איזה ספסל או משהו ופשוט תשאיר את זה שם ולך.
    יכול להיות ויכול להיות שלא תאמין לי הכול יכול להיות מה שבטוח שזה כולה רעל מסריח

  5. #19
    משתמש כבוד האוואטר של sn00p
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    גיל
    32
    הודעות
    10,646
    לייקים
    592
    נקודות
    6,618
    משפט מחץ
    תהיה טוב, תחשוב טוב, יהיה טוב!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בהצלחה!
    <img src=http://www.iatraf.co.il/image.php?type=sigpic&userid=30557&dateline=1345270818 border=0 alt= />

  6. #20
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    19,098
    לייקים
    469
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    אני חי מסוואל לסוואל , מהתקפה להתקפה , מגל לגל כשאין גלים אני כמו מת כשהים עולה אני קם לתחיה
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    "מאשר ללדעת שזה נמצא איפשהו ולחזור לקחת"? חחח התירוצים שלך נהיים גרועים מרגע לרגע. היית שם את זה ברחוב איפשהו תוך שעה מקסימום היית חוזר זה לא היה שם. לא התכוונתי שתחביא את זה איפשהו, התכוונתי שתניח את זה על איזה ספסל או משהו ופשוט תשאיר את זה שם ולך.
    באמת שהודעה הבאה שאני רואה ממך בסגנון הזה אתה עף לצמיתות, כבר כמה פעמיים שאני מזהיר אותך.
    The Pod



  7. #21

    ברירת מחדל

    רגע, קודם כל נמחקו מפה הודעות עם קללות, ואז אני מקבל אזהרה על קללות, ועכשיו אני מקבל אזהרה על הודעה בלי קללות? אוקי
    נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 13-09-2011 בשעה 23:42.

  8. #22
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    רגע, קודם כל נמחקו מפה הודעות עם קללות, ואז אני מקבל אזהרה על קללות, ועכשיו אני מקבל אזהרה על הודעה בלי קללות? אוקי
    תשתדל פשוט לא לריב יותר מדיי, או לצאת על מישו סתם, או להגיד מילים פוגעות.
    לדעתי הגבת מספיק על דעתך בנושא, אל תזרוק הערות סתם, אם יש לך משו חשוב תגיד..

    תמשיכו בדיון כרגיל!!
    נערך לאחרונה על ידי Lucky Strike; 13-09-2011 בשעה 23:55.
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  9. #23
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איך הולך אם אפשר לשאול ?

  10. #24
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Peace צפיה בהודעה
    איך הולך אם אפשר לשאול ?
    די טוב לא נגעתי בסיגריה מאז אני מנסה כמה שיותר לא לשבת עם חברים או עם סתם מישהו שמעשן ..

+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:31.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,313 | הודעות: 8,214,907 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect