יש לי חבר במוד"ש והוא מאד סובל שם. אם ההתלבטות שלך בין זה לח"יר, לך על ח"יר. אני אומר לך מניסיון אישי שאחרי שנתיים בח"יר אין שום מקום אחר שהייתי רוצה לשרת בו
יש לי חבר במוד"ש והוא מאד סובל שם. אם ההתלבטות שלך בין זה לח"יר, לך על ח"יר. אני אומר לך מניסיון אישי שאחרי שנתיים בח"יר אין שום מקום אחר שהייתי רוצה לשרת בו
|
|
אתה יודע מה זה ? מתפ"ש? זה מה שאני מתאם פעולות עם הממשלה תלך
תומך לחימה בגבול [בית-אל] ליד רמאאלה חחחחאל תלך זה מוות
בשבילך תכלס, חיל הרגליים זה טוב אבל קשה. אז אין לי מושג
בברכה, אריאל.
![]()
רק שקד גבעתי אחלה מקום אחלה אנשים
ממתי הגודל של החטיבה הוא מדד של איכות? וממתי רק כפיר תופסים באיו"ש? בתור שיריונר תפסתי 4 קווים שונים באיו"ש ולצידי ראיתי הרבה יחידות אחרות. ועצם העובדה שכפיר מוציאה הכי הרבה קצינים זה עולה ביחס ישר לעובדה שכפיר היא חטיבה גדולה, כך שהסיכוי לצאת לקצונה זהה, זה לא שלכל מחלקה יש 2 מפקדים או משהו כזה.
כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.
רשמו פה המון דברים הזויים ולא נכונים.
אני יתן לך פשוט את ההיתרונות והחסרונות.
קודם כל מבחנת אנשים במוד"ש אנשים איכותיים. אין מה להגיד זה פשוט נכון, אני אישית נשארתי חבר עם 15 אנשים מהמחלקה שלי ברמה של להפגש כל סופ"ש. האנשים פשוט הם אנשים טובים אין מה להוסיף חוץ מזה. עוד דבר שהוא ממש חשוב זה היציאות. מאד פשוט חי"ר עושים 17 -4 והרכובים במוד"ש עושים 10-4 עם אופציה ל9-5 והרגליים 11-3. מבחנת התפקיד אין ספק שבמלחמה אין מה להשוות חי"ר עושים הרבה יותר. מבחנת הבט"ש חי"ר זה חרא, מטבחים שמירות וטחינת צעירות, אין את זה במוד"ש, החירניקים בדרך כלל מקנאים ביציאות של מוד"ש ובת"ש שלהם. מבחנת גאוות יחידה אין לך שום גאוות יחידה במוד"ש הגאוות יחידה היא לצחוק על החיל. אם יש לך עוד שאלות אני יענה כי אני באמת יודע מה הולך שם ולא מה שאנשים קראו באינטרנט...