Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
|
|
רוצה לתפוס שתה וודקה חחחחחח אני רציני קלסברג בפרילנד גולדסטאר חבית אוווו קורונה=זהב
אוהב בירה קרה ביום חם
שונא בירה חמה ביום קר
לא נראה לי שיש מישהו בפורום הזה שלא אוהב בירה (:
הייניקן ומחבית זה הכי טוב!
**מכין בפרטי רק למנהלים**
אוהב
בירה זה הכי אחי!
![]()
אוהב מאוד.
לשבת בסטלה עם חברים דווקא בא טוב עם בירה
מכבי מכבי מכבי אואהאואה מכבי מכבי מכבי אואהאואה
מכבי מכבי מכבי אואהאואה מכבי מכבי מכבי אואהאואה
וגם אם ישרפו אותךךךך אשאף חזק אל הריאותתתת
דבר בינינו לא יפרידדדדדדד אזריק אותך עמוק לוורידדדד
נהנהנהנהנהנהנהנההההה נהנהנהנהנהנהנהנההה
נהנהנהנהנהנהנהנההההה מכבי תני לי עוד מנההה
אוהב אבל יש סוגים מסויימים, לא כולם אותו דבר..
לא אוהב בירה!!