קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. סקר|אוהבים נקניקיות?!(זה נוסטלגי XD)
    על ידי Devil Crysis בפורום סקרים
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 02-09-2007, 22:17
  2. סקר| אוהבים את הפורום אטרף
    על ידי electolux264 בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-08-2007, 18:43
  3. סקר| אוהבים את המשחק
    על ידי electolux264 בפורום Counter Strike Source
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-08-2007, 04:42
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 53

[סקר]אוהבים בירה ? - עמוד 3

  1. #31
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy555 צפיה בהודעה
    אוהב
    באווריה למי שמכיר
    הכי זול הכי הרבה אחוזים (8%)
    רק בגלל השורה האחרונה אפשר לראות שאתה קונה בירה רק כדי לתפוס "ראש".
    כל חודש שאחי חוזר אנחנו יושבים על כמה גולדסטארים ופיצה 3>
    וואי עשיתם לי חשק, נקפוץ בדרך חזרה הבית אולי נביא שישיה
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    35
    הודעות
    2,813
    לייקים
    4
    נקודות
    156
    משפט מחץ
    אין יש לך בעיות? אידיוט
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רוצה לתפוס שתה וודקה חחחחחח אני רציני קלסברג בפרילנד גולדסטאר חבית אוווו קורונה=זהב

  4. #33
    משתמש כבוד
    F.C Maccabi Haifa
    האוואטר של .Eliran.
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    20,879
    לייקים
    10
    נקודות
    16

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי rcl-nadav צפיה בהודעה
    חרא משקה, לא מוצא בו משהו טוב... לכולם זה מגעיל בהתחלה.
    אז למה שותים למרות זאת? בשביל הפוזה. כדי להחזיק משהו ביד. (תחזיקו ת'זין יותר טוב)
    בדיוק .

  5. #34
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    1,853
    לייקים
    0
    נקודות
    25
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוהב בירה קרה ביום חם
    שונא בירה חמה ביום קר

  6. #35
    משתמש מתחיל האוואטר של dotman
    שם פרטי
    Dot.Com
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    50
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אין דבר העומד בפני הרצון. אבל לפעמים יש רצון והדבר אינו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא נראה לי שיש מישהו בפורום הזה שלא אוהב בירה (:
    הייניקן ומחבית זה הכי טוב!

    **מכין בפרטי רק למנהלים**

  7. #36
    משתמש כבוד האוואטר של -OmeR-
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    11,841
    לייקים
    47
    נקודות
    874
    פוסטים בבלוג
    5
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוהב


    תקצירי ספורט מהארץ ומהעולם בלעדי לאטרף:

  8. #37
    משתמש מתחיל האוואטר של Andie
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    31
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    לכל חכה יש שני קצוות, בכל קצה רוצים לחיות.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בירה זה הכי אחי!

  9. #38
    מורחקים
    שם פרטי
    ירדן
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    72
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    ילדים עושים טעויות בחושך,טעויות בחושך עושים ילדים.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוהב מאוד.

  10. #39

    ברירת מחדל

    לשבת בסטלה עם חברים דווקא בא טוב עם בירה
    מכבי מכבי מכבי אואהאואה מכבי מכבי מכבי אואהאואה
    מכבי מכבי מכבי אואהאואה מכבי מכבי מכבי אואהאואה
    וגם אם ישרפו אותךךךך אשאף חזק אל הריאותתתת
    דבר בינינו לא יפרידדדדדדד אזריק אותך עמוק לוורידדדד
    נהנהנהנהנהנהנהנההההה נהנהנהנהנהנהנהנההה
    נהנהנהנהנהנהנהנההההה מכבי תני לי עוד מנההה

  11. #40
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    147
    לייקים
    1
    נקודות
    -50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מת על בירה!!! במיוחד עם נרגילה לעשן נרגילה ולשתות בירה.



  12. #41
    משתמש מתקדם האוואטר של masteras
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    787
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוהב אבל יש סוגים מסויימים, לא כולם אותו דבר..

  13. #42

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי rcl-nadav צפיה בהודעה
    חרא משקה, לא מוצא בו משהו טוב... לכולם זה מגעיל בהתחלה.
    אז למה שותים למרות זאת? בשביל הפוזה. כדי להחזיק משהו ביד. (תחזיקו ת'זין יותר טוב)

    רוצים לשתות משהו בארוחה? שתו יין. גם טעים, גם בריא וגם אותו אחוז אלכוהול. (אם לא יותר)
    דיי להיות חכם ולהתווכח על טעם... לדעתי בירה זה טעים, עם הכל, אני לא יוצא מפאב בלי 2 ליטר בירה לפחות.. למה שאני ישתה יין? כי אדון נדב החליט שזה יותר טעים? תעשה לי טובה, על טעם ועל ריח...

  14. #43
    F.C. LIVERPOOL האוואטר של Gal
    שם פרטי
    גל
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    33
    הודעות
    2,811
    לייקים
    0
    נקודות
    778
    משפט מחץ
    תאמין לי, אל תאמין לאף אחד.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן אחי

    F.C. LIVERPOOL
    אוהב אותך לעד !!!


  15. #44
    מורחקים
    שם פרטי
    מור
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    190
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אתמול אמר היום,היום אמר מחר"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא אוהב בירה!!

  16. #45
    משתמש מתחיל האוואטר של Absulut10tsahi
    שם פרטי
    ערן
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    גיל
    34
    הודעות
    183
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    אני המלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בהתחלה שניתי עכשיו אני מתחיל לאהוב
    אני לא שותה הרבה בירה אבל די רהבתי הייניקין

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 21:33.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,972 | הודעות: 8,214,566 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect