40 מטרים חחחח...
חשבתי שיחת בים XD
40 מטרים חחחח...
חשבתי שיחת בים XD
כל האנשים שדוגלים באמצעי מניעה כבר נולדו.
|
|
ברוך שובך הפעילות שלך לא ירדה מי יודע מה
!מישתמש שפיץ!
ברוך שובך
חח איזה סטלן אתה![]()
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
העיקר נהנת![]()
להרשמה לאתגר היפ הופ וראפ!!!!
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=612638
"מה שקשה נעשה היום,מה שבלתי אפשרי נעשה מחר"(גולני)
התגעגנו![]()
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
ברוך שובך
ברוך שובך...
הייתי לפני שבוע היה לי קקי וקצר מידי