רציתי לדעת איך אני יכולה לקבל את האשכולות שכתבתי, אם הקטגוריה הוסרה מהאתר (לא מצאתי בארכיון) בבקשה זה חשוב לי....
רציתי לדעת איך אני יכולה לקבל את האשכולות שכתבתי, אם הקטגוריה הוסרה מהאתר (לא מצאתי בארכיון) בבקשה זה חשוב לי....
|
|
העברתי את כולם לפורום משוב, גם ככה לא ישימו לב הם בעמודים האחוריים.
תבדקי בנושאים שפתחת, ותמצאי אותם, הנה אחד מהם:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=728252
שבת שלום![]()